Gå til innhold

Quiz: Gjett Spillet!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Mario Kart er det ikke...

Rpg er det absolutt ikke...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nei, det er ikke en plattformer.

EDIT: Så det ble for vanskelig dette? Her er et bilde for å peke dere i riktig retning.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Feil igjen, og dere beveger dere lengre og lengre bort fra det korrekte svaret...

Dama i bildet er for øvrig bare en distraksjon, det er det andre dere må se på. Kan også nevne bildet er tatt fra introsekvensen i ett av spillene hvor man kan føre denne sangen. Tittlelen på sangen, ifløge OST'et, er også tittelen på spillet jeg skal frem til

Slenger med et bilde til, fra en introsekvens dette også(samme dame for øvrig). Og jeg vet jeg ikke gjør det særlig lettere nå, men får dere noe ingame blir det bare så altfor lett...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Alt sammen er bare feil, og dere beveger dere stadig lengre bort...

Gormers, du er forstatt ikke i rett genre, faktisk er kun ett av forslagene deres i riktig genrè

Hint: ikke se på damen i bildene, men hva annet ser dere... Ellers kan jeg også si at damen dere ser er maskotten for denne populære serien.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ridge Racer er korrekt! Sangen er main theme i det aller første spillet i serien, men den er også å finne i psp-versjonen.

EDIT: Det ene bildet er hentet fra åpnigsekvensen til psp versjonen, og det andre kommer fra RR6 til X360

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...