Gå til innhold

Quiz: Gjett Spillet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Kan ikke kjenne igjen det bilde i noen av Moneky Island serien. Personen på bildet har jo ikke noe likhet med Guybrush. Så tror tittelen er for å lure folk.

 

Kan godt være jeg tar feil nå, men jeg er sikker på at det ikke er Monkey Island.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Mannen i bildet er George Stobart, og er fra Broken Sword-serien som allerede nevnt.

Jeg kan i tillegg se at bildet er hentet fra 2'ern, Broken Sword 2: The smoking mirror...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
tror alex har glemt det... han burde ha skrevet noe for en stund siden... monkey iseland 5 er jo riktig...

8583123[/snapback]

Stemmer. Det er altså et bilde fra fremtiden... Monkey Island 5 du liksom. :p

 

Broken Sword 2 er altså spillet. Appleseed var først ute med tittelen men quotor gjettet det riktige spillet i serien. Blyg som jeg er, foreslår jeg en kamp til døden om hvem som skal ta neste runde, for at jeg selv skal slippe å utnevne en vinner (og også en taaaaaper).

Lenke til kommentar
tror alex har glemt det... han burde ha skrevet noe for en stund siden... monkey iseland 5 er jo riktig...

8583123[/snapback]

Stemmer. Det er altså et bilde fra fremtiden... Monkey Island 5 du liksom. :p

 

Broken Sword 2 er altså spillet. Appleseed var først ute med tittelen men quotor gjettet det riktige spillet i serien. Blyg som jeg er, foreslår jeg en kamp til døden om hvem som skal ta neste runde, for at jeg selv skal slippe å utnevne en vinner (og også en taaaaaper).

8583176[/snapback]

 

hehe... k.. har egentlig ikke peiling :p

Lenke til kommentar

Nais. Kanskje på tide å faktisk spille det spillet. Har det liggende her et sted. :p

 

 

Følgende bilde er fra verdens skumleste spill! Det syntes jeg iallefall når jeg spilte det for omtrent ti år siden. Bildet er av laber kvalitet, men var omtrent dønn umulig å finne bilder fra spillet. De av dere som vet hva tittelen er, skjønner sikkert hvorfor.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
battlearenatoshindengj3.jpg

battlearenatoshinden2ku1.jpg

juksekoppeo1.jpg

 

Legger til noen hint med en gang, siden bildet var så kjipt:

-Spillet kom på tre discer

-Ble utgitt på Saturn, PSX og PC

-Kom ut i 1997, og var et av mange spill i den sjangeren som var ny akkurat da

 

 

Edit:

La til et ekstra bilde.

 

Edit 2:

La til nok et bilde.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...