Gå til innhold

Quiz: Gjett Spillet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

WMA virker ikke, men mp3-filen burde gå greit. Kanskje du har brukt opp plassen din, du må slette vedleggene når du er ferdig med dem...

Lenke til kommentar

Nei har fortsatt en del plass igjen. Men! når jeg tenker meg om så fikk jeg ikke mp3 fila under 2mb. Fins det noen handye gratis programmer som can krympe størrelsen på mp3 filer? Windows audio converter får bare filen på et minimum på 128kbps, ergo ofte mer enn 2mb.

Lenke til kommentar
Med denne informasjonen "dino3334crisisrn9.jpg" så vil jeg anta at det er Dino Crisis :whistle:

8541204[/snapback]

Okei...? Filnavnet er faktisk min idiotdetektor. Jeg endrer ofte filnavnet for å kunne oppdage hvem som jukser ved å kikke på filnavnet. I dette tilfellet var det visst ganske mange, for spillet mitt ligner OVERHODET ikke på Dino Crisis. :p

 

Flere tips da:

Spillet er på 2 discer. Utviklerne har også laget et annet spill som er veldig kjent innenfor adventure-sjangeren. Utviklerne slapp nylig (rett før jul?) det fjerde spillet i en annen adventure-serie, dog kun på pc.

Lenke til kommentar

Nå har jeg og flere allerede lagt ut nye oppgaver før vi fant ut at det folk hadde svart på Alex ws' oppgave var feil da ... og han skal tydeligvis på konfirmasjon i morgen (som han skrev på forrige side) og får ikke tid til å følge med uansett. Så om dere vil vente eller prøve å svare er opp til dere.

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅH! ha<r jo spilt det spillet der!! kommer bare ikke på hva det heter!! musikken er jo dødskjent!! bildet så nesten ut som et gammelt Zelda spill til gameboy :hmm: husker bare ikke at det var den musikken i noen av Zelda spillene, så det er nok feil :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nå ble det nesten litt for enkelt....

Gargoyle's Quest 2 om jeg husker rikitg. Spillet fikk for øvrig en oppfølger på SNES...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...