Gå til innhold

Quiz: Gjett Spillet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Nå husket jeg det, er Untold Legends: Brotherhood of the Blade.

Var forøvrig bare en av dere som hadde rett, bildet var fra Splinter Cell: Chaos Theory.  Videre står det i reglene til posten at man kan komme med en ny oppgave etter 24 timer, det tok 30 min før noen kom med en ny.  Så, enten må reglene forandres, eller så må de overholdes strengere.

Bare en bekreftelse på at det var helt riktig!

Tok 30 min med å komme med en ny, hva mener du?

Jeg ser ikke hvor vi brøt reglene jeg.

Men vi har nok vært litt utolmodige noen ganger jah.. :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg er så og si 100% sikker på at det er Devil May Cry, så fortsetter med et nytt bilde.

Denne burde være utrolig enkel:

8076938[/snapback]

Stikkkontakten er ikke lenger med oss, så jeg tar på meg ansvaret og fortsette siden jeg var først ute med Splinter cell.  :whistle:

Er nå ikke være en at du ser på klokkeslettene, det tok 30 min før du sa "at jeg ikke lenger var med dere", og deretter postet et nytt bilde.

Er selvfølgelig ikke sur/bitter for dette, er bare opptatt av at reglene for tråden opprettholdes. Det sagt, tror det kan være en íde å forandre de, 24 timer er nok litt for lenge. 1 time kanskje?

Lenke til kommentar

Okei, men det jeg mente med at du ikke lenger var med oss var bare at du ikke kunne bekrefte svaret. Jeg tenkte at det var nok å bare svare "splinter cell".

Men jeg burde ha ventet på bekreftelse av full tittel. My bad!

1 time er kanskje litt lite, men det er mye mulig vi burde ha litt mindre enn 24 timer. Men det er jo en veldig lett tid å jobbe med da.

Lenke til kommentar

etter fargesettingen å dømme er det need for speed: most wanted ( spillet foregår om høsten)

Kan noen svare om det er riktig?, har ikke akkurat det spillet, men tenker meg at spillet gikk i slow motion der siden bilen hoppa.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Har funnet ut at det ikke går, selv med lyder jeg har lagt ut før :ermm: , så her kommer et bilde istedenfor.

Folk vil sikkert være 100% sikre hvis de kjenner bildet igjen så det er bare å fortsette hvis du vet det.

Den quizen her var mye mer aktiv før når den var der den skulle være, i spill-topicen :mad:

hint: spillet er gratis

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...