Jaukim Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 haha, det der er vel Hitman. blood money? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Yes, det stemmer. "Till death do us apart", alltid like moro å "fjerne" brudgommen foran et fullsatt bryllup Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Edit: sorry, trippelpost Endret 4. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Edit: sorry, trippelpost Endret 4. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 ha, hvist du står i ro der folka danser uten at noen kommer borti deg vil hitman begynne å danse( du må stille deg foran ei dame ) anyway..What is the name of the game? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nesten 100% på at det er Americas Army, men trenger bekreftelse. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Edit: Nå husket jeg det, er Untold Legends: Brotherhood of the Blade.Var forøvrig bare en av dere som hadde rett, bildet var fra Splinter Cell: Chaos Theory. Videre står det i reglene til posten at man kan komme med en ny oppgave etter 24 timer, det tok 30 min før noen kom med en ny. Så, enten må reglene forandres, eller så må de overholdes strengere. Bare en bekreftelse på at det var helt riktig! Tok 30 min med å komme med en ny, hva mener du? Jeg ser ikke hvor vi brøt reglene jeg. Men vi har nok vært litt utolmodige noen ganger jah.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg er så og si 100% sikker på at det er Devil May Cry, så fortsetter med et nytt bilde. Denne burde være utrolig enkel: 8076938[/snapback] Stikkkontakten er ikke lenger med oss, så jeg tar på meg ansvaret og fortsette siden jeg var først ute med Splinter cell. Er nå ikke være en at du ser på klokkeslettene, det tok 30 min før du sa "at jeg ikke lenger var med dere", og deretter postet et nytt bilde. Er selvfølgelig ikke sur/bitter for dette, er bare opptatt av at reglene for tråden opprettholdes. Det sagt, tror det kan være en íde å forandre de, 24 timer er nok litt for lenge. 1 time kanskje? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Okei, men det jeg mente med at du ikke lenger var med oss var bare at du ikke kunne bekrefte svaret. Jeg tenkte at det var nok å bare svare "splinter cell". Men jeg burde ha ventet på bekreftelse av full tittel. My bad! 1 time er kanskje litt lite, men det er mye mulig vi burde ha litt mindre enn 24 timer. Men det er jo en veldig lett tid å jobbe med da. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nesten 100% på at det er Americas Army, men trenger bekreftelse. 8079684[/snapback] jaudå, det er rett det! din tur Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Litt treg på avtrekkeren, men her er altså neste bilde. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) etter fargesettingen å dømme er det need for speed: most wanted ( spillet foregår om høsten) Kan noen svare om det er riktig?, har ikke akkurat det spillet, men tenker meg at spillet gikk i slow motion der siden bilen hoppa. Endret 5. mars 2007 av gormers Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Korrekt (Fjorten tegn) 8085252[/snapback] Ok, har forresten noen et forslag til hvorfor det ikke går å legge ut lyd?. Jeg har 12 mb plass igjen og filen er 3mb så jeg tror ikke den tar for stor plass. Anyone? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 sikkret at filen er riktig? er ikke alle fil typer som er tilatt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 sikkret at filen er riktig? er ikke alle fil typer som er tilatt 8085306[/snapback] prøvd windows media og mp3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Har funnet ut at det ikke går, selv med lyder jeg har lagt ut før , så her kommer et bilde istedenfor. Folk vil sikkert være 100% sikre hvis de kjenner bildet igjen så det er bare å fortsette hvis du vet det. Den quizen her var mye mer aktiv før når den var der den skulle være, i spill-topicen hint: spillet er gratis Endret 5. mars 2007 av gormers Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Du har ikke et litt større bilde? Var veldig vanskelig å se noe .. men kanskje det var meningen? Endret 5. mars 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg