akristina92 Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Gekkiju online? Om det er rett kan hvem som helst ta neste. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 tengte gekkiju online jeg også Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) jeg tar bare neste for jeg kjenner det i knèet at det er riktig: tok bildet akkurat..for å gjøre det såre enkelt skriver jeg følgende CcGeZh Bildet ble litt dårlig for jeg forminsket det fra 1024x768 til 800x600. påførte en klase blur though edit: når jeg spilte så tengte jeg, dæim så deilig det hadde vert å sprenge brua akkurat nå, 10 sec seinere ligger 3/4 deler av troppen min undervann... Endret 4. mars 2007 av xitto Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Hvilket spill er dette? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 er det the thing? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 De virkelig drevne folka kan jo også gjette hvilket spill setningen "all your base are belong to us" kommer fra (står i signaturen min) 7817389[/snapback] Den frasen kommer fra et spill som heter 'Zero Wing' og ikke orginalt fra det spillet du mener. Her er skjermbildet fra spillet (takk Wikipedia): Det er mange internettsider og webshopper som skriver om denne frasen eller har den printet på diverse klær eller andre ting og tang. En god site med masse info (foruten Wikipedia), finner du her, 'All Your Base Are Belong To Us' Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 er det the thing? 8074857[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Kommer det ny oppgave, eller skal jeg slenge opp noe? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 De virkelig drevne folka kan jo også gjette hvilket spill setningen "all your base are belong to us" kommer fra (står i signaturen min) 7817389[/snapback] Den frasen kommer fra et spill som heter 'Zero Wing' og ikke orginalt fra det spillet du mener. Her er skjermbildet fra spillet (takk Wikipedia): Det er mange internettsider og webshopper som skriver om denne frasen eller har den printet på diverse klær eller andre ting og tang. En god site med masse info (foruten Wikipedia), finner du her, 'All Your Base Are Belong To Us' 8074971[/snapback] Starcraft! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 neste oppgave hvilket spill er dette? denne burde ikke være for vanskelig Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 neste oppgave hvilket spill er dette? denne burde ikke være for vanskelig 8076544[/snapback] Devil May Cry 3? Om det er riktig får noen andre fortsette Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg er så og si 100% sikker på at det er Devil May Cry, så fortsetter med et nytt bilde. Denne burde være utrolig enkel: Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Er det Splinter cell? ...tipper double agent eller chaos theory? Endret 4. mars 2007 av Sneerk Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) det er helt riktig:) at det var Devil May Cry Endret 4. mars 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 SC Pandora tomorrow? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Stikkkontakten er ikke lenger med oss, så jeg tar på meg ansvaret og fortsette siden jeg var først ute med Splinter cell. Name the game! psp indeed! Hint: Litt lunken rpg hack'n slash morro Endret 4. mars 2007 av Sneerk Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 det var nok splinter cell Phandora Tomorrow, men samma det. Ehh tipper nightcaster eller diabolo? Ligener egentlig på et psp spill. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Edit: Nå husket jeg det, er Untold Legends: Brotherhood of the Blade. Var forøvrig bare en av dere som hadde rett, bildet var fra Splinter Cell: Chaos Theory. Videre står det i reglene til posten at man kan komme med en ny oppgave etter 24 timer, det tok 30 min før noen kom med en ny. Så, enten må reglene forandres, eller så må de overholdes strengere. Nytt bilde: Endret 4. mars 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg