Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Quiz: Gjett Spillet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tar bare neste for jeg kjenner det i knèet at det er riktig:

tok bildet akkurat..for å gjøre det såre enkelt skriver jeg følgende

CcGeZh

ccgesc7.jpg

Bildet ble litt dårlig for jeg forminsket det fra 1024x768 til 800x600. påførte en klase

blur though ;)

edit: når jeg spilte så tengte jeg, dæim så deilig det hadde vert å sprenge brua akkurat nå, 10 sec seinere ligger 3/4 deler av troppen min undervann...

Endret av xitto
Lenke til kommentar
De virkelig drevne folka kan jo også gjette hvilket spill setningen "all your base are belong to us" kommer fra  (står i signaturen min)  :hmm:

7817389[/snapback]

Den frasen kommer fra et spill som heter 'Zero Wing' og ikke orginalt fra det spillet du mener.

Her er skjermbildet fra spillet (takk Wikipedia):

Aybabtu.png

Det er mange internettsider og webshopper som skriver om denne frasen eller har den printet på diverse klær eller andre ting og tang. En god site med masse info (foruten Wikipedia), finner du her, 'All Your Base Are Belong To Us' :thumbup:

Lenke til kommentar
De virkelig drevne folka kan jo også gjette hvilket spill setningen "all your base are belong to us" kommer fra  (står i signaturen min)   :hmm:

7817389[/snapback]

Den frasen kommer fra et spill som heter 'Zero Wing' og ikke orginalt fra det spillet du mener.

Her er skjermbildet fra spillet (takk Wikipedia):

Aybabtu.png

Det er mange internettsider og webshopper som skriver om denne frasen eller har den printet på diverse klær eller andre ting og tang. En god site med masse info (foruten Wikipedia), finner du her, 'All Your Base Are Belong To Us' :thumbup:

8074971[/snapback]

Starcraft!

Lenke til kommentar

Stikkkontakten er ikke lenger med oss, så jeg tar på meg ansvaret og fortsette siden jeg var først ute med Splinter cell. :whistle:

Name the game!

psp indeed!

Hint: Litt lunken rpg hack'n slash morro

Endret av Sneerk
Lenke til kommentar

Edit: Nå husket jeg det, er Untold Legends: Brotherhood of the Blade.

Var forøvrig bare en av dere som hadde rett, bildet var fra Splinter Cell: Chaos Theory. Videre står det i reglene til posten at man kan komme med en ny oppgave etter 24 timer, det tok 30 min før noen kom med en ny. Så, enten må reglene forandres, eller så må de overholdes strengere.

Nytt bilde:

post-44194-1173047880_thumb.jpg

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...