AKor Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei.... Har en Packard Bell Store and save 160GB...(ekstern harddisk) Har et problem, for når jeg skal legge inn en film så står detat jeg ikke har nok minne.. har lakt inn 2 andre filmer på ca 700mb, men den filmen jeg skal legge inn er på 4 gb.. har det noe å si at den er for stor til å bli lagret?? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 nei det har ikke noe med at en for stor fil blir lagret, men vil ikke anbefale deg og snakke om pirat materiale her på hw. Må nokk finne deg et anet forum da Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvilket filsystem benytter Store and Save? Fat32 har begrensninger på størrelse på enkeltfiler. Se detaljer på wikipedia. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er disken formatert med FAT32 er det vel en begrensning i filstørrelse, som kan være det som gjør at du ikke får lagt filmen din på den. Dersom den er NTFS skal 4gb gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå