Gå til innhold

Problem med å logge inn - Korrekt bruker/passord.


Anbefalte innlegg

Hei!

Søskenbarnet mitt har instalert WOW, patcha og instalert alt. Men han får ikkje til å logge inn. Han har korrekt brukernavn og passord. Dette kan eg seie med sikkerheit pga. eg fekk brukarnamnet og passordet hans, og det gjekk fint å logge inn!

Han får opp melding om at det er galt brukarnamn og passord. Han har lasta ned alle patchane, og reinstalert, men det vil fortsatt ikkje virke.

Han får ikkje til å logge inn med nokon accountar, dette er ganske frustrerande.

Han har til og med laga fleire trial-accountar, for å teste om det er noko feil med accounten, men det gjekk heller ikkje.

 

Kan nokon hjelpe oss så raskt som mogleg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Søskenbarnet mitt har instalert WOW, patcha og instalert alt. Men han får ikkje til å logge inn. Han har korrekt brukernavn og passord. Dette kan eg seie med sikkerheit pga. eg fekk brukarnamnet og passordet hans, og det gjekk fint å logge inn!

Han får opp melding om at det er galt brukarnamn og passord. Han har lasta ned alle patchane, og reinstalert, men det vil fortsatt ikkje virke.

Han får ikkje til å logge inn med nokon accountar, dette er ganske frustrerande.

Han har til og med laga fleire trial-accountar, for å teste om det er noko feil med accounten, men det gjekk heller ikkje.

 

Kan nokon hjelpe oss så raskt som mogleg?

7814906[/snapback]

 

Huh? det var rart... Ikke noe feil med WoW da ? F.eks den ene Cd'en han installerte med ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

1: Prøv å bytt passord til noe litt mer simpelt, for så å bytte det igjen når du har logget inn.

 

2: Reinstallere det.

 

3:Prøv igjen, men med DINE Cd-er

 

4: Last det ned fra en side. Dog hver forsiktig med den, anbefales ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...