JackBauer2 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Nå har det stort sett bare vært negative kommentarer her, og det er jo ikke så rart, men jeg kan jo skrive en positiv og! Prisen er som sagt rundt 3600,- og det inkluder da også et minnekort på 1 GB. Da blir den jo straks litt mer konkuransedyktig på pris. Når jeg først er i gang med å være positiv - her får du en video-presentasjon av Neonode N2: http://crunchgear.com/2007/02/12/neonode-l...lack-different/ Endret 12. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Oi, det var jo billig. Men kommer denne til Norge Jackbauer? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Pen, men for liten. Skjermen er også for dårlig. 7926029[/snapback] ikke eneste som var for dårlig... kamera , ikke no kamera for videotelefoni, liten og dårlig skjerm... sovet siste 2 år de som skulle revlosjonere med denne her altså! Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 skjermen så faktisk helt ok ut. ikke blass ( min mening ) de kunne godt stappet inn Edge. litt sterkere kamera hadde også gjort seg, men som datating sier. De som liker "spesiell" telefoner kjøper en slik Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 da er nok Prada`en vinneren for meg, når det gjelder tlf uten V.telefoni. den er pen. neonoden så ikke ferdig ut. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Enig der, men neo`n er pen bortsett ifra joysticken og de 2 hullene. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hullene er nok til å henge den rundt halsen. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hullene er nok til å henge den rundt halsen. 7928713[/snapback] jepp, men de trenger vell ikke 2 STORE hull ? ;p Holder med et lite et Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Oi, det var jo billig. Men kommer denne til Norge Jackbauer? 7928650[/snapback] Det vet jeg ikke, først må det melde seg en importør/distrubitør. Det skjer vel først hvis den blir etterspurt. Eventuelt kan den kjøpes i Sverige. Jeg så de hadde norsk språk i siste oppdateringen av 1'ern, så da skulle det vel være muligheter for denne og. Endret 12. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 da er nok Prada`en vinneren for meg, når det gjelder tlf uten V.telefoni. den er pen. neonoden så ikke ferdig ut. 7928697[/snapback] Heller i retning av Prada nå, jeg også, men hvis den koster rundt 7000... hmmmf, da skal den jaggu meg være god! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Men ikke Wi-Fi? Da blir det nok iPhone på meg, etter N80 klarer jeg meg ikke uten trådløst nett. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 gjesp... dette var dårlige spesifikasjoner ja. hadde den vært i butikken i fjor så kanskje den hadde hatt mulighet, men dette tviler jeg på går for neonode. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 kjekt å se at dere er negative til telefonen blir vi få i norge som har telefonen da? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hehe, alltid morsomt å se ekte fans som blåser i om telefonen ikke er konkurransedyktig men skal ha den whatever the cost. No offence! Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Fan å Fan;p Synes jo at specs ikke var noe som helst bra. men vil ha en unik telefon ;D jeg er ikke så kresen på specs ;p Endret 12. februar 2007 av 2mmen Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvis den så slik ut, hadde det vært mer interessant. Er ikke negativ bare for å være negativ. Telefonen må kunne brukes, og med en så knøta liten skjerm og så svære pølsesnabber av noen fingre som jeg har, trenger jeg en schwæær skjerm Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Dette er en revolusjon. Aldri før har en mobilprodusent skrytt så mye av en mobiltelefon med så dårlige spesifikasjoner Jeg tror faktisk Neonode hadde fått mer positiv omtale dersom de hadde latt vær å kalle N2 en revolusjon innen multimedia for mobiltelefoner. Forventingene blir alt for høye Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) En positiv ting som ikke er nevnt i denne tråden er at man kan kan koble mobilen til PC'en og ta opp timevis med Webradio, noe som er ganske så kjekt. Du kan velge mellom titusenvis av kanaler som spesialiserer seg på alle mulige sjangre og stiler. Det fungerer sånn at den bare tar opp musikken og ikke snakkinga og reklamen mellom sangene. Det er det vel ingen andre mobiler som tilbyr, eller? WRR heter det (Web Radio Recorder) Begynner å ligne noe nå. Skal bli interessant å se hvordan video-opptakene fungerer. Hmmm Endret 14. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
natetja Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har egentlig fått litt lyst på denne jeg! Ikke minst på grunn av prisen! Men hvordan er det egentlig å skrive sms på en så liten skjerm? Ikke funnet videopresentasjon av det enda Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Noen gamle og nye Neonode-videoer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå