Lurifaksen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har fortsatt tvil om at ett garasjefirma skal kunne komme med state of the art mobil som ikke Nokia feks med sine psycho ressurser skulle kunne lage hvis de vil. 7860840[/snapback] Nå har jo Neonode allerede for mange år siden bevist at de var teknisk sett foran mange av milliard-produsentene, så jeg har i alle fall store forventninger til hva de har å by på, nå når de har enda mer erfaring, og sikkert mye større ressurser. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Dette syns jeg er interessant, selv om det ikke trenger å bety noe: I 2005 hadde Neonode en design-konkurranse hvor man skulle komme med forslag til hvordan en ny telefon burde se ut. Vinneren ble en Simone Buslacchi fra Italia. Det rare er at når du søker på navnet hans (med anførselstegn) får du svært få treff (det er riktig stavet, han har skrevet 2 poster på Red Neo-forumet). Når du klikker på de 4-5 som har med Neonode å gjøre får du ikke se vinner-designet, det er åpenbart fjernet fra Red Neo-forumet. Dette er synlig når man søker på navnet hans på billedsøk. Det eneste designet som er lett å finne er det som kom på 2. plass, som det er bilde av på forrige side. Som er stygt. Har lest flere steder at den nye N2 er sterkt inspirert av vinneren i konkurransen. Da er det vel logisk at Neonode har ønsket å fjerne alle billedbevis på det som skal være en stor happening om mindre enn 9 dager. Og siden Neonode aldri var noen storselger er det begrenset hvor mange som trykker vinner-designet på diverse nett-forum eller mobil-sider. Bortsett fra på det dedikerte forumet. Som altså har fjernet bildet. Sjekk om du kan finne sider som viser dette designet. Det kan være ganske likt "the real thing". Ble litt konspiratorsk her, men syns det hele var litt mystisk. Formen ligner jo på ultralydbildet, men den er sikkert tynnere. Endret 4. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det nederste bildet var jo direkte stygt. Håper ikke den blir seende ut slik. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 er det ikke en tjans å ta å kjøpe en sånn? altså det går vel med dunder og underskudd hele neonode? hvor kommer den fra og tror dere den blir noe å ha altså? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Blir vel et one-hit wonder. Mange som kjøper den av ren nysgjerrighet, men sannsynligvis strander Neonode på dårlig kompatibilitet og kundestøtte. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg gleder meg iallefall neonode burde ikke ha noen problemer med økonomien nå som de har slått seg sammen med SBE. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Dette er IKKE Neonode, men det skal bli spennende hvem av disse 2 som får mest oppmerksomhet i neste uke. Mobilen er altså den nye fra Samsung som står omtalt på forsiden. Mixen er hentet fra Red Neo-forumet. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Ting begynner å nærme seg... Men jeg antar at babyen veier mer enn 70 gram Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor det? Gamle veide 89 eller noe. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor det?Gamle veide 89 eller noe. 7900147[/snapback] 86 gram på N1 og 94 på N1m. Jeg utelukker ingen ting, jeg er bare skeptisk. Vil jo gjerne ha gode features og er redd det er vanskelig hvis den veier så lite. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Samme om den veie 50 eller 200 gram for meg bare kvalitetsfølelsen er der. Det er viktigst! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Her er et forstørret bilde av designet som lå ute på hjemmesiden før den ble endret, så får vi se hvor lik denne blir sluttproduktet. Endret 8. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 jeg har lest tidligere at n1 ikke hadde vibrasjon og bluetooth I den oppgraderte oppgaven dukket vibrasjon opp....hva med bluetooth? Kan vel ikke være tilfelle at denne ikke skal ha bluetooth som er et must for de fleste i dag Synkroniserte de første utgavene med outlook i pc`en ? (da evt via kabel?) Lenke til kommentar
butters Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Mer info om N2: Quadband GSM Mindre enn et kredittkort, 14mm tykk Vekt under 70g SD minnekort Bluetooth Musikk og videospiller Kamera USB Pris ca. 4000 SEK http://www.e24.se/dynamiskt/it_telekom/did_14599856.asp http://what.se/article.asp?id=5064 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Tja, den var mindre enn jeg hadde trodd. Tviler på at det er mulig å ha et akseptabelt kamera med videoopptak av en viss kvalitet i den saken der. Lydkvaliteten tviler jeg også på at er noe å skryte av. Inntil videre er jeg SKUFFET! Får håpe Samsung F700 kommer snart da. Endret 10. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Den er 1.4 cm tykk, da er det ingen som helst grunn til å si at det ikke er plass til et bra (mobil)kamera i den. Siden den ikke har taster, og sikkert integrert batteri, kan den være mer kompakt uten at det behøver gå på bekostning av funksjonene. Endret 10. februar 2007 av zlinky Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Alt er mulig, men jeg tipper på et 2MP kamera uten auto-fokus, et dårlig videokamera hvis det finns i det hele tatt og elendige høyttalere. Jeg håpet på en større skjerm à la Prada og iPhone, ikke dette. Spørs om jeg gidder å kjøpe noen ny mobil i år. Samsung har ikke radio leste jeg en skrev, da er den utelukket. iPhone har hverken radio eller videokamera. Jeg liker ikke utseendet på N95 særlig godt og den er sikkert like treg som andre Symbian-telefoner. Ikke har jeg bruk for GPS heller. Sofia vil ikke ha noe bedre videocam enn W900i. Det kommer sikkert ikke Prada til å ha heller, og den kommer til å koste absurd mye. Jeg beholder min 6288 inntil videre.. 2008 blir nok et bedre år for sånne som meg. Hva om den hadde sett slik ut? Det hadde vært noe det.. Endret 10. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det er alltids lov å drømme Synes folk burde slutte å komme med ville spekulasjoner av et par bilder i dårlig oppløsning. Vent til dere har prøvd telefonen før dere klager! For meg kommer nok valget til å stå mellom denne og iPhone.... Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Enten har Neonode det gøy og har lekket falske bilder av N2 eller så kommer det to forskjellige varianter av telefonen. Se på bildene en gang til, ser du forskjellen på de 2? En annen ting er det produkt-designeren skriver i sitt nyeste bidrag på www.pregnantmanblog.com : ---- Sunday, February 11, 2007 The newborn's conspiracy: Just a few hours left. What if this helpless-baby thing is all a scam? What if they are all just faking it? The signs are there, you know -------- Jaja, i morgon i morgon men ikkje i dag - får vi vite svaret. Håper de har lurt meg grundig! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hehe. Neonoede kjeder seg og lekker falske bilder selv Jeg syns forresten bildene så svært falske ut, og regner med at ingen av bildene er ekte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå