B4stian Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nei, det vet jeg ikke er den nye. En bruker på redneo som kaller den "N3"... photoshoppa! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 :!: , hva skal til for at du kjøper den nye versjonen? Hva savner du på den du har? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Her er en meget informativ artikkel om den opprinnelige Neonode, men dette er skrevet i fjor og er verdt å lese for alle nysjerrige, Den grundigste beskrivelsen av telefonen jeg har sett. Anbefales! http://pencomputing.com/WinCE/neonode-n1-review.html Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 :!: , hva skal til for at du kjøper den nye versjonen?Hva savner du på den du har? 7827389[/snapback] Min Neonode er nå solgt... rett og slett pga. det var for dårlig dekning på den. (selvom andre ikke har topp dekning der jeg jobber så ligger de på ca. 50%, med Neonode'n mista jeg dekninga innimellom og) Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 En prototype blir presentert om 13 dager (3GSM) Den blir omtalt som Neonode N2. Den forrige produsenten Note er byttet ut med NXP (tidligere Philips Semiconductors) og operativsystemet blir Windows CE 6.0. Det er en fullspekket 3G-telefon. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvor får du alle informasjonen fra, JackBauer2? Er du en ny bmwm3? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Heh, jeg finner informasjonen på diverse utenlandske forum, men også gjennom å bruke Google. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Nå er hjemmesiden til innovatørene hos Neonode oppdatert for første gang på år og dag! Se selv. "It's a little unusual, we know. But it's true. Our chief product designer is, well... expecting. Of course, now that we've gotten over our initial shock we couldn't be prouder of him. We want the whole world to know about it. The newborn is expected to arrive on February 12th, and will be making its first public appearance just a few hours later at the 3GSM World Congress, Hall 1, Stand J34. We hope you can make it too." Endret 1. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja det er bare å vente å se:) er iallefall spent på hva de kommer med. blir telefonen "fin" og bra så bærer det over til grensa Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Press release 02-02-2007 Swedish mobile phone set the trend for 3GSM Neonode – a Swedish developer of mobile devices and a pioneer in buttonless touchscreen mobile phones – will be presenting a new phone at the 3GSM World Congress in Barcelona. Apple’s Iphone and several other manufacturers can see the benefits of the concept and are now following the lead set by Neonode. Neonode introduced its first buttonless and fully touchscreen controlled mobile phone as early as 2004. Now, three years later, the concept is expected to be a powerful trend setter in the sector. Neonode’s new mobile are being exhibited at the 3GSM World Congress in Barcelona from February 12th to February 15th, and will be released onto the European market during the spring. “We will be exhibiting a strong product, which shows that one does not need to be the biggest to be at the forefront of development,” says Tommy Hallberg, CEO of Neonode AB. Neonode is now on the verge of listing on the US NASDAQ stock exchange through a merger with SBE, Inc, thus providing a sound financial platform for the future of the company. Follow the birth of the new mobile on www.neonode.com or visit us at the 3GSM World Congress in Barcelona from February 12th to February 15th. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er det pressemeldingen fra Neonode eller en falsk en, i likhet med den som skulle være fra SE? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Den er ekte. Ligger på hjemmesiden deres. Må lastes ned (pdf-dokument) Endret 2. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hehe, Neo' er inspirert av Fiat ser jeg De brukte også ultralyd-aktige bilder før lanseringen av retrobilen 500. Gleder meg uansett til å se hva de kan komme med denne gangen. Håper litt elementære ting som Blåtann og vibrasjonsvarsling er implementert denne gangen! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) På det svenske nettstedet Prylfeber spekuleres det i at den kan se slik ut (Fjernet av hensyn til rikets sikkerhet ) Syns dette høres ekstremt interessant ut! Ikke lenge igjen nå.. PS! Bildene over er innsendte bidrag i Neonode's design-konkurranse, denne modellen fikk 2. plassen. Det skal likevel være en god del likheter med N2 ifølge en av kommentarene. Endret 3. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Selvsagt har jeg ikke peiling på hvordan mobilen faktisk kommer til å se ut eller fungere.Det er det som er fint med denne rykte-siden, man kan uttrykke sine forhåpninger og velge å tro på ikke verifiserte påstander. Trodde det gikk fram av første-innlegget at dette var mer et håp enn en fakta-påstand. Fakta håper jeg at vi får vite om nøyaktig 4 dager! 7826340[/snapback] ...og det eneste vi vet er at den har touchscreen, nå 4 dager etter. Dette knuser iPhone! hehe... Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Den som ler sist er treg i oppfattelsen. Spekulasjoner og rykter treffer sjelden 100 %, sant? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Håper inderlig ikke den ser ut som den på de siste bildene litt lenger opp. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Enig i det, men hvis du ser på røngenbildet rett over de bildene så stemmer ikke rammene. Krysser fingrene for noe mer fristende. Gøy å vekke oppsikt, men ikke på den måten. :!: Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hva er poenget med den her hvis de er tilnærmede like trege med å få denne ut på gata som de var med første generasjon ? Har fortsatt tvil om at ett garasjefirma skal kunne komme med state of the art mobil som ikke Nokia feks med sine psycho ressurser skulle kunne lage hvis de vil. Blir jo spennende å se hva Nokia og SE kommer opp med etter at iPhone ble lansert. Hvis touch skjermen og hurtigheten på iPhone er like bra i virkeligheten som på presentasjonen i forrige måned har de en kunde i det minste. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Håper den kommer til å bli noe ala N1. Synes den var den fineste Neonoden. Hvis den blir som på bildene over blir det heller iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå