Skavold Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Gratulerer med bestillingen av N2 Du må love oss en gjennomgang av den så fort du har den i hendene! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det skal være sikkert! UPS - leverer de til postkontor eller kommer de på døra? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det skal være sikkert! UPS - leverer de til postkontor eller kommer de på døra? 9325738[/snapback] har bestillt tidligere ifra fedex og regner med at det er samme system da kom den lokale postmannen på døra med pakka Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ups kommer på døren. Her hos meg pleier de å ringe først (Lillesand). Det er ikke UPS som leverer her, de overleverer pakkene til sørlandet budbil (eller noe slikt). Veldig hyggelige folk, og mye raskere enn TNT. Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei. Jeg har nå fått min n2. Meget, meget liten. Og ja, denne posten er bare for å få dere til å bli misunnelige. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg fikk også mitt eksemplar i dag. Den lå 3 dager i Tyskland pga. været ifølge UPS sporingssystem. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Når kan vi vente oss en minitest? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Når kan vi vente oss en minitest? 9370765[/snapback] Holder på å teste og skrive. Min lille test (ikke forvent dere så mye... den er ikke så oversiktlig og jeg føler ikke at den er noe godt skrevet heller denne gangen) Endret 27. august 2007 av datating Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvordan fikk dere den? ser at det står at den kom på døra med UPS, men ringte de eller sendte epost etc. før de kom? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvordan fikk dere den?ser at det står at den kom på døra med UPS, men ringte de eller sendte epost etc. før de kom? 9377686[/snapback] UPS kom med min på døra. De ringte ikke til meg først. De leverer vel mellom 8 og 16. Er du ikke hjemme første gang de prøver å levere så vil de legge igjen en lapp når de prøver igjen neste gang. Hvis du bestiller kan du ringe til Neonode etter et par dager å få sporingsnummer så kan du følge mobilen på veien til Norge. Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Fikk sånn lapp fra UPS idag, men åssen får jeg tak i telefonen nå? EDIT: Hentet telefonen på postkontoret. (ikke noe neste leveringsdato nei) ENDELIG! Bestilte torsdag 23. august, og fikk den i dag 3. september, synes det tok litt lang tid. Har ikke rekt å lade den opp enda, men den virker veldig(!) liten. Og joysticken virker litt løen , men den bruker man jo nesten ikke uansett. Endret 3. september 2007 av auto6 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fikk sånn lapp fra UPS idag, men åssen får jeg tak i telefonen nå? 9417601[/snapback] Står det ikke neste leveringsdato? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) I! Endret 3. september 2007 av desoup Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noen som har funnet ut hvordan (eller om det er mulig) å flytte rundt på filene etter at de er lagret i fil systemet. som f.eks. hvis man har lagret mange bilder i "pictures", og så lager en mappe under den som heter "dyr"/"morsomme" etc, og så vil flytte noen filer fra "pictures" og ned i undermappa. Lenke til kommentar
_Jacob_ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Noen som har funnet ut hvordan (eller om det er mulig) å flytte rundt på filene etter at de er lagret i fil systemet. som f.eks. hvis man har lagret mange bilder i "pictures", og så lager en mappe under den som heter "dyr"/"morsomme" etc, og så vil flytte noen filer fra "pictures" og ned i undermappa. 9432336[/snapback] Dette går dessverre ikke. Man kan slette, skifte navn og lage mapper. Endret 5. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må bare spørre: Er dette virkelig noe "Å se opp for"!?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må bare spørre: Er dette virkelig noe "Å se opp for"!?? 9433652[/snapback] Det er en stilig og liten telefon. Ganske mange som har spurt: "Stilig, hva er det?" eller "Tøft, hvilken modell er det a?" Men ingen tvil om at HTC TyTn II (P4550) kommer til å ta over for denne... Neonode'n vil bli lagt i samlingen min og bli brukt innimellom. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ja liten og stilig men det er så alt også, litt dyr i forhold til spec synes jeg. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dere som no har hatt den ei stond, kor lenge vare batteriet? Og er det ein telefon som er brukbar til kvardagsbruk? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dere som no har hatt den ei stond, kor lenge vare batteriet? Og er det ein telefon som er brukbar til kvardagsbruk? 9433850[/snapback] Jeg må lade den 1 gang i døgnet. Den rekker fint da til musikk til og fra jobb, noen samtaler i løpet av dagen og noen sms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå