Gå til innhold

Se opp for Neonode!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den telefonen som vil bli solgt på webshopen til Neonode, kommer IKKE til å ha norsk t9. Men blir mulighet for å legge inn når den norske versjonen er lansert.

9233179[/snapback]

Nå har neonode sagt noe helt annet til meg da!

De sa Off course it will have norwegian language

installed!

Men vi får se :)

Lenke til kommentar

"On Monday the 20th of August at 09.00 am, the Neonode N2 Web Shop will open for business. With this mail you are among the first to know about it, but that’s not all – we also offer all of you that previously purchased a Neonode device a premium opening offer; order before the 24th of August and get the shipping and handling costs for free (i.e we give you a EUR 22 discount) ! We´ll simply credit your account once your Neonode N2 has been shipped*.

So don´t miss out on this special opportunity to become one of the first Neonode N2 owners in Europe! Visit http://www.neonode.com on the day of the web shop opening and order right away.

Best Regards,

Neonode"

Postet av en bruker på Red Neo-forumet.

Mandag altså..

Lenke til kommentar
Det står at prisen "includes VAT" VAT (value added tax) er det samme som moms. Ikke helt gal pris.. Hm, lurer på om jeg skal kjøpe nå eller vente til noen norske butikker tar den inn.

9320657[/snapback]

Ja, men varer over 200 kr. blir det jo lagt på mva på her... Og når jeg skal betale så er det 439 euro som skal bli trekt.

Uansett.... velger Visa og fyller inn alt jeg skal. Får feilmelding om å fylle inn "Issue number", men det står jo at det er kun for Switch. Noen tips? :confused:

EDIT: Etter en del fram og tilbake fant jeg ut at i "Issue number"-feltet må man skrive inn "0" (uten anførselstegn).

Endret av datating
Lenke til kommentar
Jo, tollvesenet krever +25% av varens verdi, men jeg tror dette dekkes av neonode. Varen sendes via UPS som helt sikkert fortoller varen for oss.

Det er ingen tollavgifter på elektroniske artikler utover moms.

9320770[/snapback]

Får satse på det. Uansett så er den bestilt og etter hva andre har fått høre av Neonode skal det ikke ta mange dagene før de er ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...