Simen90 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ja, legg inn bilder! Kan gjerne skrive en liten minitest hvis du er i superhumør til det og. Hoho Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 <-- Jeg er en Neonodefilm ... Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) <-- Jeg er en Neonodefilm ... 9110381[/snapback] videoen er bedre, her er han ferdig med og pakke ut N2 og ser på menyene. Ser rask nok ut, men menyene ser jo litt trist og kjedelig ut. Endret 21. juli 2007 av B-QL Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Nå er N2 til salgs i Hellas for ?399 (euro). Du kan ikke bestille den derfra. Lenke til kommentar
Veg4rd Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Noen som vet om det er norsk t9 på denne pan europeiske versjonen som blir solgt nå? (nå = snart på netbutikken dems forhåpentligvis) Endret 3. august 2007 av Veg4rd Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 ja denne vil ha norsk språk hvis du kjøper denne på webshoppen deres! Noen som har peiling om det er mulig og skaffe denne nå ?(utenom webshopen) Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er det noen som vet noe som helst om når den blir lagt ut for salg? ..må ha ny mob rimelig fort pga av hw feil på den jeg her nå, har hele tiden tenkt på n2 som min neste telefon. Men siden det som sagt er oppstått feil på nåværende mobil, + at jeg husker godt hvordan det var ved forrige lansering (..mye likt nå, første dato jeg hørte på n2 var jo mai..) så lurer jeg bare på om jeg må gi opp å heller handle noe annet.. Tormod Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Nå har min k800i gått dukken, og siden mye konkret nå tyder på lansering i oktober så skal jeg klare meg med min gamle 6310 til da. Det forresten få spennende mobiler for tiden, selv synes jeg at de nye motorola mobilene (razr og rizr) virker bra, men disse er jo ikke å oppdrive. Endret 4. august 2007 av b_penguin Lenke til kommentar
ralex Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva med å vurdere en ordentlig telefon som HTC Touch eller Sony Ericssson P1? Bruker begge og er knallfornøyd. N2 virker spennende, men det virker jo som en liten evighet til den kommer Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 jojo, men tror det er verdt ventetiden Det er jo først og fremst meny`ene å grensesnittet som er spennende på denne Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva med å vurdere en ordentlig telefon som HTC Touch eller Sony Ericssson P1? Bruker begge og er knallfornøyd. N2 virker spennende, men det virker jo som en liten evighet til den kommer 9212848[/snapback] Nå er jeg 18 år, og da blir pekepennen til HTC Touch litt for business-like. Jeg har vurdert den da, siden den er usannsynlig kul utenom det. Wi-Fi setter jeg stor pris på, men 3g har jeg nærmest ingen bruk for hvis det er edge. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva med å vurdere en ordentlig telefon som HTC Touch eller Sony Ericssson P1? Bruker begge og er knallfornøyd. N2 virker spennende, men det virker jo som en liten evighet til den kommer 9212848[/snapback] Hvorfor i alle dager foreslå de som alternativer? Alt de har til felles er at skjermen er trykkfølsom, og at HTC Touch har et halvhjerta fingertrykk-system. N2 styres kun med fingeren, og er attpåtil veldig veldig liten. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Neonode Lanseres på webshopen om et par uker så da er ventetiden snart over Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Supert! Men hvor har du fått informasjonen fra? Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Fra Neonode selv Jeg fant nummeret og ringte de personlig! De var veldig hyggelig og snakke med Og var veldig oppspilt selv om telefonen og beklaget så mye ventetiden som har vært! Endret 6. august 2007 av 2mmen Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Veldig bra, 2mmen, jeg skrev nettopp om dine gode nyheter på Red Neo-forumet. Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dette er jo egentlig en smart telefon, men åssen programmer vil virke på den? Alle som virker på Windows Mobil, alle som virker på Windows CE eller bare de som virker på Neno? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vil tro den ikke støtter hva som helst av Windows CE-programmer, sidne den kjører det spesielle skallet oppå. Vet ikke hvor hemmende det er for telefonen, men litt er nok, vil jeg tro. Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det vil sikkert være mulig å kjøre alle windows ce applikasjoner, men å betjene dem med touchpad er kanskje ikke like enkelt. Det finnes jo også mange programmer til Neno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå