JackBauer2 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Den kommer før du aner! Og i alle fall før iPhone, som den rettmessig knuser. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Wow, den må jeg ha! Men litt mer seriøst, har noen bilder eller spesifikasjoner på Neonodes mobil som skal revolusjonere mobilverdenen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Wow, den må jeg ha! Men litt mer seriøst, har noen bilder eller spesifikasjoner på Neonodes mobil som skal revolusjonere mobilverdenen? 7814885[/snapback] Nei, ingenting er lekket ut enda, men tar du en titt på den gamle N1m så har du en anelse hva de har laget for 4 år siden! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Eller kikker på avataren din Hvorfor har egentlig ikke N1(m) gjort det bedre på markedet? Vurderte den faktisk selv, men mangel på taster gjorde meg skeptisk. Desuten var den så ukjent. Skeptisk Edit: Noe helt utrolig har skjedd! Jeg søkte etter den på eBay, men fikk 0 resultater. Den må være supersjelden. eBay selger den ikke! Endret 28. januar 2007 av jornan Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Den er sjelden nå ja... et forum for Neonode selger noen få innimellom (mellom privatpersoner), men ellers utrolig vanskelig å få tak i. Jeg fikk tak i min over qxl faktisk. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Vil den se slik ut? Nja, skeptisk. Endret 28. januar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Her er et innlegg jeg finner troverdig, det ble skrevet i april 2006, så det kan være andre specs nå. "Hi... This information is from a friend of mine that works on T-Mobile, and that already seen the new device from the Swedish brand Neonode. Specs: More or less the same size as the actual phone, but possible the thinnest mobile phone in the world today. The front is just a Big screen, no direction keys. Bluetooth W-lan Mobile tv 2 mpixels camera It looks like one Ipod with a large screen, he sad. On the presentation they introduce the device as the cheapest smartphone to enter the market. This is still top secret, but who cares.... " Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Da er iallefall bildene falske - med mindre kamera kan dukke opp fra et sted Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Hva med denne? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det Photoshop så er det veldig bra gjort. Er det Neonode så er det virkelig noe spesielt! Altså er det positivt uansett. Bilde passer jo perfekt til beskrivelsen ovenfor. Gleder meg virkelig til å se resultatet Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Her er muuligens noen specs, de er egentlig bare tatt fra en post på Red Neo hvor folk skriver hvilke ønsker de har for en eventuell ny Neonode, men jeg har en vag følelse av at den som skriver dette vet noe. Under avataren hans står det også "I know something" + enkelte andre indikasjoner i brukerens øvrige poster. Anyway, dette kan være noe av innholdet: - Z-force of course - Wifi - Bluetooth (my car talks bluetooth) - Gps + navigation software (i get lost a lot) - 2+MP camera + flash - New message LED indication - Hot swappable micro/mini-sd - USB charging - Nice old fashion FM radio - 3.5mm headphone jack - Mobile DirectX - Fast accessible "silent" function (ringtone <-> vibrate) - Email! (tls imap), really, why didn't the n1m ever have this... - Better speaker -> more volume (ringtones) Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Så ut til at den gamle modellen var fin til spill, noen som har erfaringer med det her? Kan det minne litt om å spille på Nintendo DS kanskje? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Den "gamle" fungerer fint til det meste den, jeg har forsatt min liggende. Knalltelefon Eneste grunnen til jeg ikke bruker den er fordi at jeg har e61 som firmatelefon,og gidder ikke å dikidere med 2 Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg venter bare på en ny telefon som banker Iphone og koster halvparten. Jeg tror det er mulig og håper at denne Neonode kan være begynnelsen. Selv om jeg ikke har hørt et døyt om den enda. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Den kommer før du aner!Og i alle fall før iPhone, som den rettmessig knuser. 7814761[/snapback] Altså, du vet ikke specsen på den, når den kommer, og sier den rettmessig knuser og kommer før iPhone? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Det var da mange antagelser fra din side! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 vel, du poster utklipp fra mulige specs fra et innlegg fra april 2006 samt et til. Hvilke antagelser hadde du lagt til grunn ut i fra innleggene dine i denne tråden? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Selvsagt har jeg ikke peiling på hvordan mobilen faktisk kommer til å se ut eller fungere. Det er det som er fint med denne rykte-siden, man kan uttrykke sine forhåpninger og velge å tro på ikke verifiserte påstander. Trodde det gikk fram av første-innlegget at dette var mer et håp enn en fakta-påstand. Fakta håper jeg at vi får vite om nøyaktig 4 dager! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 dette her er til å le av! :!: Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Du må ikke le! Dette er alvor! Kanskje dette er den nye Neonode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå