Gå til innhold

Verdens vanskeligste platformer! (Flash-spill)

fffuuu manchu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahaha, etter 14 forsøk på å komme meg over den spikermatta som flyr opp, klarte jeg å hoppe over til slutt. Og på veien ned tenkte jeg, "endelig, faen så vanskelig den var'a. Lurer på hvor vanskelig level 2 er"

Men plutselig når jeg landet for å komme meg til level 2, kommer en annen spikermatte fra taket og moser meg. Da gadd jeg ikke mer :mad:

Edit: Skal prøve meg igjen nå :p

Endret av Omar2x6
Lenke til kommentar

Ahhh kommer ikke forbi lvl 1, samme erfaring som Omar2x6 :p Men får se om jeg kommer lengre.

Edit: Der kom jeg forbi lvl 1, men nekt han fyren der....

Edit: Kanskje jeg kan skyte han... DOH!

Edit: Nei det gikk ikke.. :(

Edit: Der klarte jeg å ta selvmord... :hrm:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Ah teh frustration. :D

Jeg fant ut at man skal verken til høyre eller venstre på første skjerm, men ned under spikermatten. Hopp over på venstre-siden av den, og smett inn under matten før den lukkes. Hold til venstre i skjermen under for å unngå Guile, og pass opp for Zangief i skjermen under der.

Det skal gå ann å komme seg til skjermen til venstre for startskjermen, men det har jeg ikke klart enda.

Lenke til kommentar

Tror jeg har rundet det nå :) er ivertfall ingen flere plasser å gå..

Eneste plassen jeg ikke har vore er til venstre. Jeg har vore til høgre, kommet forbi den katten, men døde automatisk når jeg kom til neste skjerm igjen... Har kommet meg ned og forbi de to "bossene" og kommet til et skilt der det står "You are lucky player, Click here", når jeg klikker der så dør jeg.... går jeg videre så kommer jeg til en blindvei.. Er liksom ikke noe mål.

Skal forsøke meg på venstre side nå.

Edit: Klarer å lande der og klarer å ungå den fallende tingen, men dør uansett når jeg lander der av en merkelig grunn... Hadde vore fint om noen kunne fortelle meg om jeg faktisk har rundet det, er frustrerende å ikke vite det:P

Endret av Magikaren
Lenke til kommentar
Tror jeg har rundet det nå :) er ivertfall ingen flere plasser å gå..

Eneste plassen jeg ikke har vore er til venstre. Jeg har vore til høgre, kommet forbi den katten, men døde automatisk når jeg kom til neste skjerm igjen...  Har kommet meg ned og forbi de to "bossene" og kommet til et skilt der det står "You are lucky player, Click here", når jeg klikker der så dør jeg....  går jeg videre så kommer jeg til en blindvei.. Er liksom ikke noe mål.

Skal forsøke meg på venstre side nå.

Edit: Klarer å lande der og klarer å ungå den fallende tingen, men dør uansett når jeg lander der av en merkelig grunn...  Hadde vore fint om noen kunne fortelle meg om jeg faktisk har rundet det, er frustrerende å ikke vite det:P

7816728[/snapback]

Spillet er ikke ferdig enda, bare versjon 0.52, så med unntak av å komme til venstre for første skjerm, der det befinner seg en gris, og å klatre opp kjettingen til den fallende spikermatten i første rom (vet ikke hva som er der) så har du sett alt.

Men spillet oppdateres jevnlig, så hvis vi kommer tilbake i neste uke er det kanskje flere rom.

BTW det er ikke en katt til høyre, det er PedoBear.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet disse stedene:

- Til høyre etter det dyret til det hullet hvor jeg dør.

- Til venstre opp kjettingen og så kommer jeg meg ikke over til andre siden ved toppen av kjettingen.

- Til venstre til et dyr jeg ikke kommer forbi.

- Ned og forbi skiltet med "You are a lucky player"

Går det ann å gå noe lengre enn det jeg har vært noen av stedene? Er det noen som vet hvordan man kommer forbi fienden til venstre for eksempel?

Lenke til kommentar
Nå har jeg kommet disse stedene:

- Til høyre etter det dyret til det hullet hvor jeg dør.

- Til venstre opp kjettingen og så kommer jeg meg ikke over til andre siden ved toppen av kjettingen.

- Til venstre til et dyr jeg ikke kommer forbi.

- Ned og forbi skiltet med "You are a lucky player"

Går det ann å gå noe lengre enn det jeg har vært noen av stedene? Er det noen som vet hvordan man kommer forbi fienden til venstre for eksempel?

7819394[/snapback]

Tror nok du har vært alle stedene det går ant å gå. Men som sagt, spillet er ikke ferdig enda, så sjekk igjen senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...