Olaff Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jeg lurer på om min harddisk har kræsjet? Etter normal bruk (foruten av min bror kopierte film fra et videokamera med i min pc) har det oppstått problemer med min harddisk. Plutselig dagen etter at min bror brukte pcen med videokamera ble min harddisk (x) borte fra "min datamskin". Jeg undersøkte nøyere og fant ut med computer managment at hardisken min var unreadable. Hvordan kan jeg fikse harddisken? Er alt jeg hadde på den for evig og alltid tapt? her er bilde som viser computer managment:hardware.bmp Håper på gode svar. På forhånd takk. Endret 29. januar 2007 av Olaff Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Bildet ditt fungerte dårlig Edit: ok.. høyreklikk lagre som funka fint.... men foreslår at du lagrer bilder du legger på web i png eller noe istedet Endret 28. januar 2007 av morten_s Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 ikke så farlig så lenge det funker greit. Men er det noen som har noen svar på hva som kan hjelpe? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Get data back, prøv det programmet.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Prøv "mount drive" om du får det valget når du høyreklikker på disken. PS. Lagre bildet i PNG-format. Da vil bildet krympe til under en tiendel og likevel beholde bildekvaliteten. BMP er gammeldags og elendig. Bør ikke brukes når det finnes så mye bedre formater. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Mount greia funka ikke... har du link til Get saken? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Mount greia funka ikke... har du link til Get saken? 7819824[/snapback] om du orker å google Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 det kostet masse penger for runtime programmet da. 79$. Billigere å kjøpe ny harddisk nesten jo... Men er det noen andre som har noen løsning på hvordan jeg kan fikse problemet? Det viktigste er ikke filene, men harddisken. Lenke til kommentar
Exiqui Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har faktisk det samme problemet.. Min ene partisjon ble bare borte.. Har du fått svar på det Olaff? (hvis ja, kan du pm`e meg?) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvis Olaff har fått det til så håper jeg kan han gi en oppsummering her i tråden så alle interesserte for lese. Tråden kan da også bli en ressurs for folk som sliter med det samme i framtida og søker på forumet etter svar. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja det var en god ide. Hva med å lage en tråd som omhandler dette blant annet?- Sticky tråd Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg kan informere om at han fortsatt har problemet... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg kan informere om at han fortsatt har problemet... 7947318[/snapback] hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Problemet "løste" seg aldri helt, men jeg kan nå bruke disken igjen. Jeg hadde mange problemer med pcen og valgte å formatere alt. Etter å ha formatert diskene mine og lagd nye partisjoner og lagt inn windows på nytt så ser jeg igjen diskene mine fint. Ingen problemer lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå