thotta Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Heisan, Er på jakt etter en trådløs nettverkslagringsenhet (NAS-server) som også inneholder printserver. Jeg ønsker helst at man skal kunne koble på interne disker, ettersom jeg begynner å få en del av disse etterhvert Etter en del år med pc-bygging begynner jeg å få en del interne harddisker. Jeg har liksom en filosofi om at det er greit å få brukt data-utstyr man allerede har... og dette hadde vært ideell bruk av harddiskene jeg har liggende, uten å måtte sette opp en fullblods pc/filserver for å benytte disse. Jeg ville tro at dette skulle vært et etterspurt produkt, ettersom jeg tror at det er en del i samme situasjon som meg. Men etter litt søk på nettet, bl.a. i produktguiden, finner jeg liksom ikke helt det jeg er ute etter. Det nærmeste jeg kommer er NAS-servere med en ferdiginstallert harddisk (og kanskje en printserver inkludert). De fleste er heller ikke trådløs. I seg selv er det jo relativt simpel teknologi jeg etterspør, men virker som det er en sjelden sammensetning. Noen som vet om mitt ønskede produkt finnes? Helst til en overkommelig pris, da... og ikke mangfoldige tusen Tips mottas med takk Endret 2. februar 2007 av thotta Lenke til kommentar
thotta Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Ingen andre som har vært på jakt etter et slikt produkt? (Tillater meg en bump, før jeg gir opp ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå