BaronDavid Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Dette er ein MP3 spiller eg Laga i dag i Photoshop CS2 Kan eg få noke Feedback? Den heiter UnderPlay fordi eg Heiter David Underdal Endret 28. januar 2007 av BaronDavid Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Den var direkte stygg.. Den lignet mer på en blanding av en modchip og en legokloss enn en MP3 spiller.. Og hvorfor i allverden har du vann på den? Men bra tegnet og den så "ekte" ut, men ellers Prøv å lag noe mer stilrent, noe du selv ville gått rundt med... Edit: Og det navnet... :!: Endret 28. januar 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Den var direkte stygg..Den lignet mer på en blanding av en modchip og en legokloss enn en MP3 spiller.. Og hvorfor i allverden har du vann på den? Men bra tegnet og den så "ekte" ut, men ellers thumbdown.gif Prøv å lag noe mer stilrent, noe du selv ville gått rundt med... Edit: Og det navnet... laugh.gif :!: :!: :!: skjønner kva du meiner. Men det var om det såg ekte ut eg lurte på. Grunnen til at det er vann der er fordi den ska vere vanntett. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Den var direkte stygg..Den lignet mer på en blanding av en modchip og en legokloss enn en MP3 spiller.. Og hvorfor i allverden har du vann på den? Men bra tegnet og den så "ekte" ut, men ellers thumbdown.gif Prøv å lag noe mer stilrent, noe du selv ville gått rundt med... Edit: Og det navnet... laugh.gif :!: :!: :!: skjønner kva du meiner. Men det var om det såg ekte ut eg lurte på. Grunnen til at det er vann der er fordi den ska vere vanntett. 7814362[/snapback] Hehe, men det er en god start, og får du en god ide så er det bare å sette i gang... Lykke til Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Hehe, men det er en god start, og får du en god ide så er det bare å sette i gang... Lykke til thumbup.gif Nå har jeg jobba i heile natt og siden kl 1 i dag med denne nye modellen fra UnderPlay! Denne trur jeg vil falle mer i smak. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Bra laga i ps da, men ikke noe jeg ville kjøpt gitt Designet falt ikke helt i smak Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 For mange kanter....enkelt og greit. Det er en grunn til Ipoden er så populær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå