Ståle Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Da de "solgte" The Fast And THe Furious. Solgte de jo VinDiesel, og ikke han som egentlig var hovedpersonen. Og de kalte den "Den ultimate bilfilmen", men det er ikke sant.. Fordi jeg så en annen bil film (i billigdisken) som også ble kalt det. Og den filmen hadde en naken dame på en motorsykkel.. så det så Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er jo noen få ting som går på tvnorge som er bra.. One tree hill for eksempel.. å filmer.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Til topic tittel; ENIG! Eneste bra med kanalen er fredags filmene med Steven *I can fly* Segal! 7814012[/snapback] Uenig. Men lost og csi er bra. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Lost og CSI!! Eneste gøye serie som går på TVNorge. Brat Camp var litt gøy også, men ellers er det veldig lite bra ja... Endret 16. april 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Må si meg helt enig der.. Bare crapp blitt der. TV2 har ihvertfall Friends, That 70's Show, Scrubs osv. TV3 har mer reklame en TV Norge men, har bedre serier som Simpsons, Alle Elsker Raymond, Kongen av Queens. osv TV3 har også mye dritt som Homsepatruljen, designerspirene, opera, dr. phil osv. Også enig med "s¤p¤1" Syns NRK1 er mer søppelkanal en TV Norge. Bare naturprogrammer, nyheter og enda mere for gamle folk. Også må man betale nesten 2000 i året for det. Endret 18. mai 2007 av Toffer91 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 hehe.. halvparten av postene er like.. enten nei Tvnorge er konge, eller TvNorge suger, "og - nå må vi ramse opp hele tvguiden" Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Syns NRK1 er mer søppelkanal en TV Norge.Bare naturprogrammer, nyheter og enda mere for gamle folk. Også må man betale nesten 2000 i året for det. 8643431[/snapback] Men de har Uti Var hage, Team Antonsen, Lovebakken, Nytt pa nytt osv osvosv Beste ordentlige humorkanalen TVNorge er bare wannabe USA kanal. Enten sender de amerikanske programmer, eller sa har de kopiert de. Synes CSI er for utvasket. Hva skjer? Noen dor, sa dor noen til. Ogsa kommer Horatio og tar av og pa se solbrillene. http://www.weebls-stuff.com/wab/CSI/ <-- Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg digger dokumentarene på TVnorge Resten av programmene er så som så. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Etter TV 2 tror jeg TVNorge er den kanalen jeg ser mest på. Enig med de av dere som sier at det er litt for mange slanke- og "pynte på kroppen"-programmer, men det er faktisk en del serier og programmer som ikke er så verst. Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg synes klart norges søppelkanal nr.1 er nrk. sender så mye kjedelig og nesten bare drittfilmer mener jeg. Tvnorge sender faktisk veldig mange bra programmer og filmer. så hvorfor ikke bare skifte kanal når det er dokumentarer, noe som faktisk ikke er så ofte som dere skal ha det til tv2 har og mye bra, som Friends, That 70's show og 24... Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg syns alt som går på tv for det meste suger. Det eneste man kan gjøre er og vite om når noe bra går der og så se det, og reklame er det tid for sutring for at vi sitter forran tven... Nrk er blitt mye bedre en de var før. Tvnorge er blitt mer dritthaug en før. Tv3 har sine små perler som simpsons. Tv2 har også små perler som thats 70`s show osv. Min mening i allefall Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hva faen syter dere for? Det er da strengt tatt bare til å _ikke_ se på TVNorge når du vet møkkaprogrammene kommer? Lost, One Tree Hill, CSI... jeg ser når jeg vil se, ergo kanalene er søppel eller ikke avhengig av når jeg ser dem. Tenk litt. Men som svar på emnet spørsmål: De sender mye drit for tida, ja. Endret 27. oktober 2007 av Bamsemumsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå