Gå til innhold

Tvnorge, norges søppelkanal nr.1?


Anbefalte innlegg

Vil nå heller si at NRK er en søppelkanal. Ser ALDRI på nrk, så må jeg betale for dritten :thumbdown:

7816030[/snapback]

Det er vel fordi du bare ser på amerikanske serier? I så fall så har NRK Sopranos, Six Feet Under og Carnivale, utelukkende kvalitet. I tillegg så sender NRK2 endel filmer som ikke ville blitt sendt på f.eks. TVN. Men for all del, om du liker å innbille deg at NRK suger så er det greit for meg. Ditt tap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil nå heller si at NRK er en søppelkanal. Ser ALDRI på nrk, så må jeg betale for dritten :thumbdown:

7816030[/snapback]

Det er vel fordi du bare ser på amerikanske serier? I så fall så har NRK Sopranos, Six Feet Under og Carnivale, utelukkende kvalitet. I tillegg så sender NRK2 endel filmer som ikke ville blitt sendt på f.eks. TVN. Men for all del, om du liker å innbille deg at NRK suger så er det greit for meg. Ditt tap.

7822687[/snapback]

 

Synes NRK er en utmerket kanal jeg (regner med NRK2 i dette). De er trossalt den kanalen som har krav til hva de skal sende. Nå ser jeg ikke på NRK hele tiden (egentlig skjeldent, stort Discovery og NGC fan) men Carnivale, Sopranos og mange av filmene som går der er gode. Nrk har virkelig blitt bedre de siste par årene, de har faktisk fått fjernet det gammelmans stempelet jeg mener de hadde. De har faktisk i mine øyne klart og modernisere seg ganske bra.

Lenke til kommentar
Synes NRK er en utmerket kanal jeg (regner med NRK2 i dette). De er trossalt den kanalen som har krav til hva de skal sende. Nå ser jeg ikke på NRK hele tiden (egentlig skjeldent, stort Discovery og NGC fan) men Carnivale, Sopranos og mange av filmene som går der er gode. Nrk har virkelig blitt bedre de siste par årene, de har faktisk fått fjernet det gammelmans stempelet jeg mener de hadde. De har faktisk i mine øyne klart og modernisere seg ganske bra.

7822752[/snapback]

 

NRK er ikke den verste kanalen, for å si det sånn. Kanalen får mange poeng hos meg for Sopranos.

 

Nytt på Nytt og Først og Sist er bare en bonus. Virker for meg som om de har flere kvalitetsfilmer på NRK også.

Lenke til kommentar

Syns faktisk det ikke er noen fasit svar på hvilken kanal som er den dårligste. Alle har forskjellige seergrupper og det tar de hensyn til ved å vise ulike typer programmer. Selv mener jeg at TV2, TV3 og TVN ikke er så ille med tanke på alle de gode programmene de sender. Er det bare møkk, så slår jeg heller av TVen og sysler med andre fornuftige ting. For å nevne noen, når jeg kommer hjem fra jobb (rundt 17), så koser jeg med Scrubs og Thats 70's Show på TV2, etterfulgt av The Simpsons på TV3 og CSI, Ghostwhisperer, Supernatural og AFV på TVN, for å nevne noen. I tillegg sender TVN masse klassiske godbiter i helgene.

 

Så ingen grunn til å rakke ned på dem, de har sine fordeler og ulemper. Liker man det ikke, da får man ente skifte kanal eller vende tilbake til virkeligheten.

Lenke til kommentar

TvNorge har Rome, Smallville, CSI og Gilmore Girls, noe jeg vil sli slår både TV 2 og TV 3. Men vinneren er unektelig NRK, med serier som Sopranos, Six Feet Under og Carnivale. De eneste litteratur og filmprogrammene på norsk TV, humorprogram som Nytt på Nytt, Uti vår hage og alt annet fra Eia og gjengen. For ikke å snakke om at de stort sett viser filmer som holder ett helt annet nivå en Hollywood-Blockbusterne resten av TV-Norge(må ikke misforstås med TvNorge :p) sender.

Endret av Goz
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Pøh, er TVNorge en søppelkanal så er TV2 en avføringskanal av søppel. Ohh de har kanskje Frustrerte Fruer(som er chick-flick), Criminal Minds(Grei, men er like lamt som Cold Case nesten) og Grey`s Anotomy. Ellers er det bare dritt der, kanskje unntatt Rikets Røst da.

 

TVNorge og NRK1 sender jo mange bra serier, spesielt ligger flertallet av de bra seriene hos NRK1/NRK2 og de bra å populære hos TVNorge(Lost, Veronica Mars, Rome(dog det ble for kjedelig for meg), og CSI).

Lenke til kommentar

Hva med alle de gode seriene på Tv Norge da?

 

LOST

CSI: NY

CSI: Miami

Ugly betty

Cold Case

Feriekolonien

osv.

 

Ellers vil jeg si meg enig at det er en del søppel der ute å går. Åndenes makt feks.

Alt det der slanke greiene.

Men filmene som går på lørdager og søndager er helt ok synes jeg. Politiskolen er en klassiker.

Lenke til kommentar

Mye dårlig på TVNorge, men en del bra også.

Selv ser jeg bare på Lost og Smallville,

men tviler ikke på at CSI er bra. Ugly Betty er vel også ok.

 

TV3 jar mye bra filmer og noen bra serier,

men jeg ser aldri på TV3 på grunn av reklame-pausene.

 

NRK er desidert best, i mine øyne.

Carnivale, 6 feet, Sopranos, House, Larry Sanders show, nytt på nytt, mange av humor-produksjonene mm.

 

TV2 er en elendig kanal for meg, men sikkert bra for folk som elsker sport og natur. Seriene de sender har jeg lite sans for, Grey's anatomy og Frustrerte fruer er fryktelig dårlig,

disse dansekonkurransene misliker jeg, Farmen og Bonderomantikk-serien like så.

Skal innrømme at jeg liker Idol, men mest i de innledende rundene. Rikets Røst har også tatt seg opp litt.

Lenke til kommentar

Alt er dårlig for tiden.

TV? Neh. Filmer? Neh

 

Alt på TVNorge er jo Amerikansk, bare forsinket to uker. Jo, fordi man bruker 2 uker på å subtitle en 45min episode.

Nanny911, joda.. helt normalt at djevelunger blir til engler på 30min.

UglyBetty er ugly. Hva er vitsen?

 

Jeg savner så SYKT de gamle tidene. Smith&Jones, Blackadder osv.

Lenke til kommentar
Vil nå heller si at NRK er en søppelkanal. Ser ALDRI på nrk, så må jeg betale for dritten :thumbdown:

7816030[/snapback]

Det er vel fordi du bare ser på amerikanske serier? I så fall så har NRK Sopranos, Six Feet Under og Carnivale, utelukkende kvalitet. I tillegg så sender NRK2 endel filmer som ikke ville blitt sendt på f.eks. TVN. Men for all del, om du liker å innbille deg at NRK suger så er det greit for meg. Ditt tap.

7822687[/snapback]

 

 

Må bare skyte inn at jeg ikke har sett mange nevne nettopp "Carnivále" her på forumet. Det er en knallgod serie med et persongalleri med sterke karakterskildringer. Det var så moro å se Nick Stahl i en slik rolle! :D (og snart i Terminator 4, selv om jeg eh.. har mine tvil om den filmen). NRK 2 sender en del bra ja, ingen tvil om det.

 

Av kanalene vi har her, er jeg nå mest skuffet over Discovery Channel. Jada, det er ingen filmkanal.. men det går altfor mye på sending av repriser nå, og jeg er så lei liksom-reality program fra apekatter som mekker på biler og motorsykler. Og om jeg ikke tar feil, har tiden mellom reklamepausene blitt kortet ned betraktelig? Det virker ihvertfall slik.

 

TV Norge har jeg delte meninger om. For mye reklame, mye søppel, men også noen gode serier. Samme med TV 3.

Lenke til kommentar
Vil nå heller si at NRK er en søppelkanal. Ser ALDRI på nrk, så må jeg betale for dritten :thumbdown:

7816030[/snapback]

Det er vel fordi du bare ser på amerikanske serier? I så fall så har NRK Sopranos, Six Feet Under og Carnivale, utelukkende kvalitet. I tillegg så sender NRK2 endel filmer som ikke ville blitt sendt på f.eks. TVN. Men for all del, om du liker å innbille deg at NRK suger så er det greit for meg. Ditt tap.

7822687[/snapback]

 

 

Må bare skyte inn at jeg ikke har sett mange nevne nettopp "Carnivále" her på forumet. Det er en knallgod serie med et persongalleri med sterke karakterskildringer. Det var så moro å se Nick Stahl i en slik rolle! :D (og snart i Terminator 4, selv om jeg eh.. har mine tvil om den filmen). NRK 2 sender en del bra ja, ingen tvil om det.

 

Av kanalene vi har her, er jeg nå mest skuffet over Discovery Channel. Jada, det er ingen filmkanal.. men det går altfor mye på sending av repriser nå, og jeg er så lei liksom-reality program fra apekatter som mekker på biler og motorsykler. Og om jeg ikke tar feil, har tiden mellom reklamepausene blitt kortet ned betraktelig? Det virker ihvertfall slik.

 

TV Norge har jeg delte meninger om. For mye reklame, mye søppel, men også noen gode serier. Samme med TV 3.

8346718[/snapback]

Enig angående Discovery. Blitt for mange seriebaserte program, ala Orange County Choppers(?), Rides og Awesom-o Structures. Savner veldig enkeltstående historiedokumentarer. NGC lider av det samme; morsmme abekadder og flykræsj-serien. Boooring!

Lenke til kommentar

Har ikkje sjølv parabol til å se på den kanalen, men har sett på kanalen når eg har vert hos ein kamerat av meg for å se på The FBI Files og Lost, så eg kan ikkje akkuratt utale meg om at det er ein søppelkanal. Men det finst masse som er søppel så man kunne egentlig laga eigne kanaler for å vise disse søppel seriene.

Lenke til kommentar

Synes nesten alt som går på tvkanalene er crap for tiden, men spesielt tvnorge har mye drit...

Men som sagt, jeg liker ikke reality,sport og mange andre serier som har gått på tv2,tvnorge...

Men jeg like CSI, og 24 var greit nokk nå jeg kom over det, men liker ikke lost,ugly becky osv..

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

TV Norge er en taper kanal. De sender de mest tragiske filmene som ingen vil se på i reprise på reprise på reprise. Fy faen, jeg hater dem.

 

Jeg forestiller meg at den typiske TV Norge seer er en overvektige uføretrygdet kvinne på omlag 40 år som sitter i en slitt sofa og spiser is rett fra boksen..

Endret av ekl1tz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...