Gå til innhold

Tvnorge, norges søppelkanal nr.1?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MESS TV

 

som sender ca. fra kl. 7:00 til ca kl 10:00 og som er morgensendingen til Mess-TV. Dette vil i praksis si at programmet står for omtrent en tredjedel av TVNorges sendeflate gjennom et helt år. Denne todelingen har oppstått de senere år. I begynnelsen var det kun nattsendinger.

 

Det er ganske utrolig :!:

7814037[/snapback]

det er vel fordi de sender hele natta hver dag? er ikke rart da. men kunne likt godt hatt svart skjerm

Lenke til kommentar

Det verste er jo at de greier å presse inn nyheter, været og sporten midt i fredags- og lørdagsfilmene synes jeg. Har hatt en del gode filmer der de siste årene så det er synd de ødelegger de sånn. Samme med tv3 og 10min reklame 151 ganger i løpet av en film. Det er for så vidt det eneste jeg ser på disse kanalene også, foruten CL på tv3.

Lenke til kommentar
Til topic tittel; ENIG! Eneste bra med kanalen er fredags filmene med Steven *I can fly* Segal!

7814012[/snapback]

 

Steven Steingal...

 

Vi har TvNorge, via parabol, den minste pakken til Canal Digital. Det er ikkje mange minuttene eg ser på tv norge for dagen. Ser foresten svært lite på tv generelt. Det kan nok komme av at seriene er bedre uten reklame, og når det ligger 20-30 episoder klar å venter på deg på harddisken i stade for å måtte sjå episoden akkurat når den går.

Lenke til kommentar
MESS TV

 

som sender ca. fra kl. 7:00 til ca kl 10:00 og som er morgensendingen til Mess-TV. Dette vil i praksis si at programmet står for omtrent en tredjedel av TVNorges sendeflate gjennom et helt år. Denne todelingen har oppstått de senere år. I begynnelsen var det kun nattsendinger.

 

Det er ganske utrolig :!:

7814037[/snapback]

det er vel fordi de sender hele natta hver dag? er ikke rart da. men kunne likt godt hatt svart skjerm

7814042[/snapback]

Vel, de tjener penger på det. Hvorfor skulle de?

 

 

Men til trådstarter. Ja, og det jeg lurer på er. Har de tjent seertall på de siden de har valgt å satse så sterkt på dårlige programmer.

 

De håper vel på ett nytt revolusjonerende program som Big Brother som kan ta de i høyden igjen.

Lenke til kommentar

For de som elsker reality, ungkars/kjærlighetsgreier og synske/ånde/ting så er nok kanalen perfekt, men alt i alt så har den veldig mye dritt.

Det jeg kan komme på som jeg vet de sender av kvalitet, er LOST, men siden de likevel klarer å ødelegge den med dårlige oversatte tekstinger og reklamer på skjermen mens episoden pågår, så gir vel ikke det akkurat noe ekstrapoeng.

Lenke til kommentar
MESS TV

 

som sender ca. fra kl. 7:00 til ca kl 10:00 og som er morgensendingen til Mess-TV. Dette vil i praksis si at programmet står for omtrent en tredjedel av TVNorges sendeflate gjennom et helt år. Denne todelingen har oppstått de senere år. I begynnelsen var det kun nattsendinger.

 

Det er ganske utrolig :!:

 

Norske tv-kanaler er pålagt at en viss prosentdel av sendingene deres er på norsk. ved å ha søppel som MESS TV opprettholder de den norske prosentdelen av norske sendinger og de kan dermed sende flere utenlandske serier/filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...