Gå til innhold

Det kulturelle Norge!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vikingen84, hva mener du Norge skulle gjort etter krigen? Vi manglet arbeidskraft, teknologi å kapital. Lurerr på hvor Norge hadde vært idag uten innvanderere! Ivertfall ikke der vi er idag.

Vist du hadde gått på skole idag hadde du lært litt om dette, lurer på hvor manger timer vi har diskutert dette frem og tilbake.

Blir det f.eks nevnt i en overskrift "nordmann"? Tror aldri jeg har sett det.. Men vist en innvandrer gjør det, da blir det nevnt opprinnelse og hele pakka!

Thomas

Endret av wolfenkill
Lenke til kommentar
Vikingen84, hva mener du Norge skulle gjort etter krigen? Vi manglet arbeidskraft, teknologi å kapital. Lurerr på hvor Norge hadde vært idag uten innvanderere! Ivertfall ikke der vi er idag.

Vist du hadde gått på skole idag hadde du lært litt om dette, lurer på hvor manger timer vi har diskutert dette frem og tilbake.

Blir det f.eks nevnt i en overskrift "nordmann"? Tror aldri jeg har sett det.. Men vist en innvandrer gjør det, da blir det nevnt opprinnelse og hele pakka!

Thomas

7814250[/snapback]

Ja.. hadde det ikke kommet 10 pakkiser til norge i 1970 (som nå har blitt til 30.000) hadde det ikke vært mye å skryte av i dette landet gitt... Har jeg gått glipp av noe mhp på innvandring 'etter krigen'? Eller er etter krigen = nå ?

Nordmann er jo default for faen. Er det ikke primært etniske nordmenn som bor i dette landet? Du har kanskje aldri sett "Full trønder" overskriften heller kanskje? hæ? Nå er det vel mer relevant å nevne at den mistenkte var av utenlandsk opprinnelse enn at mannen som var full på flyet spiser sodd.

Endret av b0nna
Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi ikke kunne sende andre generasjons innvandrere tilbake? Vi trenger ekte nordmen for å bygge dette landet. Vi trenger ekte nordmen for å bevare det norske.

7813940[/snapback]

Det er bare å begynne å masseprodusere. Ikke glem at begge foreldrene må ha blonde gener.

Får jeg spørre hva du gjør for landet, hvite mann? Jeg går på skole for å bli noe bra, jeg jobber etter skolen og betaler skatt akkurat som hvite staten krever. Jeg respekterer de hvite folkene som er her, og takker den hvite stat hver dag for at jeg får bo her og ikke under bombene i Irak. Men hva med deg? Slike som deg har ikke utdannelse og sitter bare hjemme i bygda, venter på sosialen og slenger ut masse dritt om hvor stygt innvandrere er uten å engang vite hva en innvandrer er.

Det florer så mange rykter og teorier om oss i alle retninger, og trangsynte, tilbakestående folk går på det som som bare det. Vi husker fortsatt "svartskallene tar damene våre". Jenter liker ikke bare gutter som er svarte, jenter liker gutter med baller. Bokstavelig talt.

Hilsen en skitten innvandrer.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi ikke kunne sende andre generasjons innvandrere tilbake? Vi trenger ekte nordmen for å bygge dette landet. Vi trenger ekte nordmen for å bevare det norske.

7813940[/snapback]

Det er bare å begynne å masseprodusere. Ikke glem at begge foreldrene må ha blonde gener.

Får jeg spørre hva du gjør for landet, hvite mann? Jeg går på skole for å bli noe bra, jeg jobber etter skolen og betaler skatt akkurat som hvite staten krever. Jeg respekterer de hvite folkene som er her, og takker den hvite stat hver dag for at jeg får bo her og ikke under bombene i Irak. Men hva med deg? Slike som deg har ikke utdannelse og sitter bare hjemme i bygda, venter på sosialen og slenger ut masse dritt om hvor stygt innvandrere er uten å engang vite hva en innvandrer er.

Det florer så mange rykter og teorier om oss i alle retninger, og trangsynte, tilbakestående folk går på det som som bare det. Vi husker fortsatt "svartskallene tar damene våre". Jenter liker ikke bare gutter som er svarte, jenter liker gutter med baller. Bokstavelig talt.

Hilsen en skitten innvandrer.

7814838[/snapback]

Godt sagt!!

Skriver under på Glint sitt inlegg, ved å kaste nordmen i ovnen.

Men lager en kampanje for å kaste wiking84 først :ph34r:

Lenke til kommentar
Noen Nordmenn er skitne. Det er hovedsaklig homofile/lesbiske som er med på å styrte det gode og det gamle. Ja, til gamle verdier. I gamle dager hørte vi sjeldent om homofile. Da hadde nordmen det bra.

7813727[/snapback]

Hva tror du egentlig vikingene gjorde når de var mange svette barske mannfolk alene på havet i uker i strekk?

For å si det sånn, de nøyde seg ikke med å spare sin dyd til de kom på land.

Mmm.... Vikinger. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...