Gå til innhold

Det kulturelle Norge!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal vi ikke kunne sende andre generasjons innvandrere tilbake? Vi trenger ekte nordmen for å bygge dette landet. Vi trenger ekte nordmen for å bevare det norske.

Det sier seg selv at det er noe alvorlig galt, når man føler seg i Afrika eller i Midtøsten bare av å gå i Oslo. Nei, vi trenger en rensing av Norge, og det fort!

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi ikke kunne sende andre generasjons innvandrere tilbake? Vi trenger ekte nordmen for å bygge dette landet. Vi trenger ekte nordmen for å bevare det norske.

Det sier seg selv at det er noe alvorlig galt, når man føler seg i Afrika eller i Midtøsten bare av å gå i Oslo. Nei, vi trenger en rensing av Norge, og det fort!

7813940[/snapback]

Vel, ingen som stopper deg....gå ut å støvsuge innvandrere du, istedenfor å sitte på et forum å syte som en liten unge.

Lenke til kommentar

Det er ikke rart at det skjer når til og med ikke-hvite kommer inn på stortinget. Vi bor i Norge og da skal det være EKTE nordmenn på stortinget!.

Så du er enig at politikerne er dumsnille og slipper inn for mange innvandrere? Da er vi allerede et steg nærmere!

Hadde bare stortinget bestått av Nordmen som tror på det hedenske og det gamle. Jeg vil tro at Tore Tvedt kunne blitt en god norsk politiker!

Endret av Vikingen84
Lenke til kommentar
Trådstarter:

Kanskje du bør gå på politikerne som er så dumsnille at de slipper inn  nesten alle innvandrere som prøver?

7813968[/snapback]

Nå har ikke jeg så veldig mye peiling på feltet, men trodde det var ganske vanskelig å komme inn i Norge nå for tiden eller er det kanskje ikke det lenger?

Lenke til kommentar

7813940[/snapback]

Enig i det du seier her. På tide å renske opp i Norge. Vi har fått inn nok dritt i landet nå. Vi burde ha stengt grensene for lenge sida.

Disse utlendingene formeirer jo seg også, så problemet blir ikkje akuratt mindre. Kanskje man burde sterilisere alle som var kommet hit til landet, slik at problemet daua ut etter 60-70 år av seg sjølv, men enklest er det jo å sende alle tilbake med ein gang. Problem solved.

Det eineste dei kan, er å kaste stein, det er medfødt.

Lenke til kommentar

Skal Norge fungere med resten av verden, -må- Norge få kulturelle inputs.

Og ja, jeg er enig i at mye av kriminaliteten blir begått av mørkhudete innvandrere (correct me if I'm wrong)

Jeg synes at innvandringspolitikken (eller hva det heter) bør bli strengere, men det du sier er å gå litt for langt.

Lenke til kommentar

Enig i det du seier her. På tide å renske opp i Norge. Vi har fått inn nok dritt i landet nå. Vi burde ha stengt grensene for lenge sida.

Disse utlendingene formeirer jo seg også, så problemet blir ikkje akuratt mindre. Kanskje man burde sterilisere alle som var kommet hit til landet, slik at problemet daua ut etter 60-70 år av seg sjølv, men enklest er det jo å sende alle tilbake med ein gang. Problem solved.

Det eineste dei kan, er å kaste stein, det er medfødt.

Du og trådstarter er flinke til å skjære alle over en kam.

Hvorfor skal vi ikke ha innflytelse av andre kulturer? Grensene er da åpne for alle sammen. Om vi nordmenn skulle flyttet til et annet land, ingen som nekter deg adgang - mer eller mindre du har pass og visum. Hvordan ville du følt deg dårlig motatt og ikke likt i et nytt land, trådstarter?

Et menneske er et menneske, uansett om man er hvit, svart eller gul.

Dessuten så kan vel ikke Den Norske Regjeringen, hverken stortinget bestå av bare ikke-hvite - så slapp av.

Du er patetisk og gjør meg kvalm. Hold dette for deg selv.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Hawkn: Det er nettopp sånne som deg som er med på å ødelegge dette landet. Håper bare at du vil innse dette.

7814056[/snapback]

Er det jeg som herper lande? hva med forbanna trangsynt folk som deg da? Jævla nazist. Gidder ikke diskutere sånne som deg. Det virker merkelig at du i det hele tatt er 22år.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...