Gå til innhold

Det kulturelle Norge!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vet at rasisme ikke er akseptert på forumet her. Det synes jeg er synd. Jeg synes vi burde få lov til å utrykke oss, og si hva vi vil om de fremmede og skitne kulturene. Ja, jeg skjønner at mange vil reagere på dette.

Vi må stå for det norske og de norske verdiene. Vi må ta vare på det gamle. Samfunnet vårt idag går i helt feil retning, vi tar til oss fremmede kulturer med åpne armer. Noe som dreper oss kulturelt.

Jeg vil gjerne ha en diskusjon, om utlendinger burde bli akseptert!?

Siste ord: Steng grensene!

Mvh

Stolt sønn av odin!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen er det meg deg?

Du gjør meg flau...

Vi må lære å respektere andre kulturer. Lære dem og kjenne. Da vil vi finne ut raskt at det ikke hjelper å sette alle inn i samme bås, noe du tydligvis gjør og det virker som du baserer utsagnet ditt på en trangsynt sterotype holding.

og her Siste ord til deg: Odin suger ass...

Lenke til kommentar

Jeg setter ikke alle i en bås. Hvis du går på gaten, hvem begår kriminalitet på gatene. Hvem er det som løper rundt og knivstikker uskyldige mennesker? Utlendinger, som bringer med seg sykdommene sine. Både psykiske og fysiske. De tar ikke ansvar. De får penger fra staten, men sløser det bare bort. Norge trenger dem ikke, de bare ødelegger for kulturen.

Odin!

Lenke til kommentar

Her tar du feil, Wiiking ALLE nordmenn er skitne. Sykdomsbærende rotter på det europeiske kontinent. Homser av begge kjønn gjør en utmerket innsats for å destruere dette perverse og motbydelige folkeslaget. Nei til gamle verdier, ja til komplett og total etnisk rensning av Norge, det norske folk og hver eneste lille rest av norsk kultur. Jeg spytter på den norske grav.

Heia Muhammed.

Lenke til kommentar
Noen Nordmenn er skitne. Det er hovedsaklig homofile/lesbiske som er med på å styrte det gode og det gamle. Ja, til gamle verdier. I gamle dager hørte vi sjeldent om homofile. Da hadde nordmen det bra.

7813727[/snapback]

Og siden når ble homofile og lesbiske skitne? da de foråsaket svartedauden? :roll:

Og siden når hadde nordmenn det bra i fortiden? I sultetiden mellom 1800-1950? Før vi ble et av de frieste landene i verden?

Håper du spøker, eller troller, for det der er patetisk patriotisme.

Lenke til kommentar

Det er iallefall ikke utlendingene som har gjort dette landet bedre. Det kan vell dere si dere enige i.

Vi hadde kanskje mindre penger før, men da var vi iallefall stolte og norske. Da levde vi for nordiske regler, og vi var stolte. Når har vi blitt forpestet av ulike kulturer, og ola nordmann har mistet stoltheten sin.

Hvorfor skulle jeg spøke om noe så seriøst, som er så viktig for den norske fremtiden??

Lenke til kommentar
Ikke pokker om jeg vil si meg enig i det. Dere som er så opptatt av et rent land blablabla, kan ikke dere dra og kjøpe SeaLand? Så kan dere være der ute, mens vi er her og koser oss sammen?

- hsds

7813887[/snapback]

Slenger meg på den

Lenke til kommentar

Hør nå her "sønn av Odin"

Du vet at du stammer fra apekattene? Slike type apekatter som plukker seg i rompa, som ikke bruker såpe.

Slike hårete små krabater som ikke spiste fårikål.

Det som gjør Norge til et så deprimerenes sted som det er blitt er pga fordommer. Fordommer som du har.

Så hva foreslår du? skal vi stille opp alle innvandrere på rad å rekke, sende dem avgårde til hjemlandet? Hadde ikke funket det ettersom veldig mange er andregenerasjon innvandrere. Å ikke søren om jeg vil bruke skattepengene jeg betaler på så mange tur-retur billetter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...