Nitrius Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Er på jakt etter en irc client. Har lenge bruk mirc med noname scripted, men scriptet begynner å bli litt gammelt nå og jeg lurer derfor på om det er noen andre gode alternativer der ute? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 det finnes... men veit ikkje om dei er spessielt bedre. Sjølv bruker eg standard mirc med bittelitt eigen scripting, funker fint. http://www.chatmag.com/help/softwareguide.html les litt der. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Takk for linken. Har du andre forslag, kom med dem. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg lagde et eget script engang i tiden. det er enklere enn mange tror. da får du det helt skreddersydd slik du vil ha det også Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ingen irc klienter som slår irssi imo. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Ingen irc klienter som slår irssi imo. 7845473[/snapback] Hvordan blir det med Irssi på XP? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ingen problem å køyre irssi på win XP. Det er fleire build ute for windows. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Er det ikke slik at jeg må komplimere sammen .exe fila selv? fordi jeg fortstår ikke noe av den installasjon greia som står på hjemmesiden til Irssi. Så litt veiledning hadde vært flott. Edit: og hvordan fungere Irssi på vista? hvis noen vet.. Endret 1. februar 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) http://pp.kpnet.fi/blaze/files/irssi-win32...ndalone-0.3.exe Linken ligger på "download" sida... Binary packages for older versions (0.8.9): * Windows: standalone binary Endret 1. februar 2007 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Opera har en grei IRC klient innebygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå