Gå til innhold

Diskuter Trivium, og et par spm.


figure_02

Anbefalte innlegg

Vil heller si de blir det nye Metallica jeg, hvertfall det mange mener.

Men ingen som kan gi noen innspill om de konsertene?

7817171[/snapback]

 

Skal mer til for å bli metallica enn å lage dårlig musikk og etterligne james hetfield mest mulig på alle mulige måter. Det de mangler er en skikkelig mongloid trommis og at neste albumet har sauebreking istedenfor vokal.

 

Trivium: Boss

 

Som en vis mann engang sa: Hvirker som de har øvd mer på å headbange enn å spille. Skikkelig boss-musikk, og den homofile frontmannen har gått fra mr. beskjeden til mr. i am fucked in the brains og er er så tøff at halve kunne vært nokk. Til og med folk som liker skitet synes det.

7825303[/snapback]

 

veeel.. jeg liker Trivium og synes langt ifra det. Tror ikke du finner mange Trivium fans som sier seg enig er jeg redd... men uansett, hva har Heafy's image og væremåte med musikken å gjøre?? De spiller fett og headbanger bedre enn hvilket som helst death/black metal band noen gang kan klare. På samme tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ærlig talt litt problemer med å skjønne hva Eyvidnsiaondsioarrrr mener.

 

Skal mer til for å bli metallica enn å lage dårlig musikk

Du synes at Metallica er dårlig musikk?

Det de mangler er en skikkelig mongloid trommis

Du mener Metallica har en mongloid trommis, og at trivium bør skaffe seg en sugen trommis så de ligner mer på Metallica?

og at neste albumet har sauebreking istedenfor vokal.

Metallicas vokal er sauebrekning?

 

Du snakker i koder jo..

 

-----

 

Men, noen som vet hva slags gitar Heafy har her? Ser det er en Les Paul, men hva slags modell.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Matt_Black_Les_Paul.jpg
Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Skal mer til for å bli metallica enn å lage dårlig musikk

Du synes at Metallica er dårlig musikk?

Nyere Metallica er fantastisk dårlig musikk ja. Liker ikke å se at et band kan forsette å leve på at de ga ut noen gode album i sin ungdom. Det er sånn ca 20 år siden de lagde noe fornuftig, det er en lang tid det.

Det de mangler er en skikkelig mongloid trommis

Du mener Metallica har en mongloid trommis, og at trivium bør skaffe seg en sugen trommis så de ligner mer på Metallica?

Jeg mener definitivt at Metallica har en mongo trommis ja, Lars er en av de minst begavede og mest idiotiske trommisene som har vært innenfor pop. Og siden Matt allerede er igang med å ligne mest mulig bør jo de kjøre det helt ut, eller hur? Bedre med coverband som står for det de er, istedenfor å late som de er noe annet...

og at neste albumet har sauebreking istedenfor vokal.

Metallicas vokal er sauebrekning?

Hørt nyere Metallica?

 

blabla

7817171[/snapback]

blabla

7825303[/snapback]

 

veeel.. jeg liker Trivium og synes langt ifra det. Tror ikke du finner mange Trivium fans som sier seg enig er jeg redd... men uansett, hva har Heafy's image og væremåte med musikken å gjøre?? De spiller fett og headbanger bedre enn hvilket som helst death/black metal band noen gang kan klare. På samme tid.

7826275[/snapback]

 

At du liker de og ikke synes det er greit det, men jeg kjenner opptil flere som liker Trivium veldig godt og synes det. At du er redd for at jeg ikke finner mange av de er veldig dumt, men jeg har allerede gjort det, så du trenger ikke å engste deg mere for det :) Og selvfølgelig har frontmannen i bandet noe med musikken og gjøre, forhåpentligvis lager han noe av musikken, og han representerer musikken.

 

Og at Trivium er flink og headbange som du presiserer (til og med bedre enn hvilket som helst death/black metal band, la oss klappe for de ja, wihoo!) er meg strengt tatt revnende likegyldig når musikken er dårligere enn lyder av en oppvaskemaskin, og frontmannen irriterer deg mere enn U2 har klart å irritere verden opp igjennom årene.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Yngste jeg noensinne har sett som følger flokken og begynner med "omfgz, metallica etter 1988 sucks ZOMFMGEMROFL". Just gotta love it.

7827516[/snapback]

 

Hvor lenge må man høre på Metallica for å følge flokken? Med tanke på at jeg ikke liker Masters Of Puppets albumet så veldig mye kan jeg ikke påstå at jeg følger flokken. Jeg har vell hørt på Metallica i en 10 år nå, og har strengt tatt kun hørt på Ride The lighting, And Justice for all og Kill Em All. Har dog i perioder hørt litt på masters of puppets og noen av de seinere albumene, men Morten Abel sine album kan spilles flere ganger enn de.

 

Enig med Nightkeeper, er så jævla lei av dissingen av Metallica. Noen av oss syns faktisk de fortsatt lager bra musikk.

7827577[/snapback]

 

Stakkar deg, noen som ikke liker favoritt-bandet ditt? Ikke noe problem det, har endel hundre tusen fjortisser ute og går som bare elsker det lizm, k9z.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
At du liker de og ikke synes det er greit det, men jeg kjenner opptil flere som liker Trivium veldig godt og synes det. At du er redd for at jeg ikke finner mange av de er veldig dumt, men jeg har allerede gjort det, så du trenger ikke å engste deg mere for det :) Og selvfølgelig har frontmannen i bandet noe med musikken og gjøre, forhåpentligvis lager han noe av musikken, og han representerer musikken.

 

Og at Trivium er flink og headbange som du presiserer (til og med bedre enn hvilket som helst death/black metal band, la oss klappe for de ja, wihoo!) er meg strengt tatt revnende likegyldig når musikken er dårligere enn lyder av en oppvaskemaskin, og frontmannen irriterer deg mere enn U2 har klart å irritere verden opp igjennom årene.

7827482[/snapback]

 

For det første: jada, frontmannen har noe med musikken å gjøre. Det jeg ikke skjønner er at du bruker hans image som argument for at musikken er dårlig.

 

Headbanginga tok jeg opp fordi du mener de gjør det bedre enn å spille. Det jeg sier er at de både headbanger og lager show som faen samtidig som de spiller fantastisk.

 

And last.. hvis Trivium irriteret deg så veldig.. og du rett og slett hater dem.. hvorfor i all verden bruke tid å energi i denne tråden?? Greit at du ikke liker dem, mange som ikke gjør det. Men blir du ikke bare irritert når du tydeligvis my sitte å skrive om dem da stakkar?

Endret av FollowTheReaper
Lenke til kommentar
Hvilken Triviumlåt liker dere best? Tror min favorittlåt er Drowned And Torn Asunder.

7827577[/snapback]

 

Min er Fugue (a revelation)! Iallefall som jeg kommer på akkurat nå.

7827705[/snapback]

 

Utrolig vanskelig å velge. Rimelig likt mellom Pull Harder On The Strings Of Your Martyr, Rain og Drowned And Torn Asunder.

 

Fra den nye plata synes jeg Detonation, Anthem og Entrance Of The Conflagration er de beste. Selv om ingen holder samme nivå som låtene på Ascendancy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...