Gå til innhold

Diskuter Trivium, og et par spm.


figure_02

Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært kult med litt Trivium snakk her. Hva syns folket om dem? Må si de er på min topp tre liste om dagen, utrolig dyktige folk. Var litt nedtur med The Crusade etter Ascendancy, men fortsatt et digg album!

 

Også lurte jeg på en ting, på http://www.rockefeller.no/ står det at Trivium skal ha konsert lørdag 05.05-07, med Annihilator som support. Dette står to ganger etterhverandre, på den første står det Hovedsalen, og 18 års aldersgrense. På den andre står det Galleriet og fri adgang. Skjønner ikke hva dette betyr, skal de ha to konserter samme dag?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
3655_5.jpg
Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Trivium er noe av det beste innen metal idag. Ascendancy er en av mine absolutte favoritt album, og selv om The Crusade ikke er på samme nivå, liker jeg den bare bedre og bedre. Trivium er en gjeng meget flinke musikere, og lager jævli tøff musikk etter min mening. Det at de har mye flotte riff og soloer er kanskje det jeg liker best med dem.

Lenke til kommentar
Vil heller si de blir det nye Metallica jeg, hvertfall det mange mener.

Men ingen som kan gi noen innspill om de konsertene?

7817171[/snapback]

Slik jeg ser det, så tror jeg det er 1 konsert. 18 års-grense for ståplassene nede, og fri aldersgrense for galleriet (unummererte sitteplasser). Det er det jeg satser på, bestiller biletter en gang i løpet av neste måned regner jeg med.

 

Litt kjipt at jeg blir 18 en måned etter konserten :p

Lenke til kommentar
Føler på meg at dette bandet blir det nye Children of Bodom. Snart er Heafy "verdens beste gitarist".

7816859[/snapback]

 

høh? for det første kan vel ikke musikken sammenlignes.. eneste likheten er at begge bandene er jævli bra :) dessuten blir neppe Heafy verdens beste gitarist. Corey Beaulieu (den andre gitaristen i Trivium for den som måtte lure) er for eksempel vesentlig bedre etter min mening. I alle fall som lead gitarist. Soloene hans er nydelige. Heafy er kanskje hakke vassere på å lage riff da.

Lenke til kommentar
Vil heller si de blir det nye Metallica jeg, hvertfall det mange mener.

Men ingen som kan gi noen innspill om de konsertene?

7817171[/snapback]

 

Skal mer til for å bli metallica enn å lage dårlig musikk og etterligne james hetfield mest mulig på alle mulige måter. Det de mangler er en skikkelig mongloid trommis og at neste albumet har sauebreking istedenfor vokal.

 

Trivium: Boss

 

Som en vis mann engang sa: Hvirker som de har øvd mer på å headbange enn å spille. Skikkelig boss-musikk, og den homofile frontmannen har gått fra mr. beskjeden til mr. i am fucked in the brains og er er så tøff at halve kunne vært nokk. Til og med folk som liker skitet synes det.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt særlig mye av Trivium, det jeg har hørt er at de spiller Metallica-låter, det syntes jeg var rett og slett tragisk.

 

Jeg er Metallica-fan, og syntes det var en skam da jeg hørte Trivium spille Master of Puppets. Det eneste de gjorde var å spille den for fort, synge med en mye mer "skrikevokal". Ikke bra...

 

Men kan godt hente de er flinke, men fikk veldig dårlig førsteinntrykk, da jeg hørte at de spilte MOP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...