Gå til innhold

Earth Defense Force 2017 video. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Review fra Eurogamer: 9/10 !

 

You may believe that in the modern age, games should be a complex cocktail of sensations and approaches. You can't get away with just a direct assault game in this day and age. The designers here disagree with you. They believe that rather than spread their efforts, they'll better concentrate their limited funds on doing something as well as possible. Earth Defence Does that. It gives you well over a hundred weapons to try out, masses of difficulty levels, and explosions so big that you'll worry they may crack the front of your television. Earth Defence Force 2017 isn't a complex cocktail. It's a Molotov cocktail.

Lenke til kommentar
Review fra Eurogamer: 9/10 !

 

You may believe that in the modern age, games should be a complex cocktail of sensations and approaches. You can't get away with just a direct assault game in this day and age. The designers here disagree with you. They believe that rather than spread their efforts, they'll better concentrate their limited funds on doing something as well as possible. Earth Defence Does that. It gives you well over a hundred weapons to try out, masses of difficulty levels, and explosions so big that you'll worry they may crack the front of your television. Earth Defence Force 2017 isn't a complex cocktail. It's a Molotov cocktail.

8313391[/snapback]

 

endelig noen reviewers som har skjønt at gameplay betyr nesten alt.

Lenke til kommentar
endelig noen reviewers som har skjønt at gameplay betyr nesten alt.

8314218[/snapback]

 

Ja, han hadde dessuten årets beste setning i reviewet sitt:

 

Seeing dozens of spiders the size of cars bounce over the horizon before capturing you in a tsunami of fluids - like some kind of weaponized bukkake - will give you a month of nightmares .

 

:!:

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
this is what you get when you combine the power of the 360 and the imagination to the developers

 

Haha. Tja, etter å ha lest Splinter Cell anmeldelsen for PS3 i IGN, så kan du jo tenke deg hvor ille dette spillet hadde sett ut hvis det hadde vært utgitt på PS3. :tease:

 

Ellers, kjære Bromlexl, så vil jeg utfordre deg til å nevne et next-gen spill som har større og flere monstre samtidig på skjermen og som også ser bedre ut. Og det spillet du nevner trenger ikke ha destruktive bygninger slik som EDF2017. Jeg venter spent! ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=3BkdRmag7sE

 

Story og designet er like bra som grafikken i det spillet :!:

8320287[/snapback]

 

Vel, enda bra at gameplay >>>>>>>> story, design og grafikk. Har (foreløpig) hatt det mye morsommere med EDF2017 enn med f.eks. et AAA-spill som Lost Planet.

 

Dette er også det første spillet jeg kunne tenke meg å bruke penger på å unlocke et våpen. Hadde vært fett med Genocide Gun:

 

 

Men det får man ikke før man har spilt gjennom på Inferno, og så god er jeg ikke. :blush:

Lenke til kommentar
Jeg legger merke til at Påsken har fått ut Sonyboy trollene... *sukk*

 

Dere vet at forløperen finnes til PS2?

8321899[/snapback]

må vel kanksje beklage min skarpe utalelse. Men de fleste konsoller har sine lass med spill som ikke er like bra som gears og MGS.

 

Dette så da helt greit ut. Husker jeg så det på gamespot med noen svære maur. Ikke særlig imponert.

 

Dette virker som et forrige genrasjonspill på en ny konsoll. Altså det er litt skarpere og litt bedre på de fleste klassiske områder. Men alt er gjort på gamlemåten. Gammeld teknologi på ny hardware.

 

Å til å nevne et spill med mange monstre samtidig på skjermen. SERIUS SAM!

 

Å jeg vet at forløperne til dette spillet er på PS2 ;)

Grunnen til min lille setning var at det var litt gøy å sette den klassiske setningen til microsoft opp til et spill som ikke er like bra produksjonsmessig som andre toppspill som ofte blir nevnt. Den setningen kunne også gått for sony og. Å det hadde også vært morsomt.

Lenke til kommentar
Vi trenger virkelig noen go'titler som dette til ps3en. :)

8321932[/snapback]

 

Sarkasmen lenge leve... :roll:

 

Men bare slapp av, hvis PS3 blir en suksess så kommer det flust av slike B-titler på PS3 også. Det er en grunn til at forløperen ble utgitt på PS2, og ikke Xbox eller Gamecube. De fleste B-spill kommer på den mest populære plattformen. Noe å tenke på før du trashtalker andres (mer populære) konsoller... ;)

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
Å til å nevne et spill med mange monstre samtidig på skjermen. SERIUS SAM!

8322206[/snapback]

 

Nettopp! Dette spillet er første gangen jeg har fått Serious Sam følelsen siden, ja, Serious Sam. Eller, som det blir antydet i Eurogamer reviewet: "Robotron x Rampage + Serious Sam equal ACEIOSITY." :D

 

 

Grunnen til min lille setning var at det var litt gøy å sette den klassiske setningen til microsoft opp til et spill som ikke er like bra produksjonsmessig som andre toppspill som ofte blir nevnt. Den setningen kunne også gått for sony og. Å det hadde også vært morsomt.

8322206[/snapback]

 

Aha, hadde aldri hørt den setningen før. :)

 

Selv synes jeg det er kult med slike lavbudsjettspill, så lenge prisen er lav og gameplayet er solid nok (som i dette tilfellet). Neste jeg gleder meg til er Project Sylpheed, som kommer til sommeren...

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...