Straffa Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Earth Defense Force 2017 video Link Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Steike, det så billig ut. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det ser direkte grusomt ut Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kan ikke si at dette ser ut som min type spill, ser rett og slett dritkjedelig ut. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kan ikke si at dette ser ut som min type spill, ser rett og slett dritkjedelig ut. 7813356[/snapback] Mulig det ikke er din type spill. Men jeg har spilt det litt nå (fikk det nylig fra Play-Asia), og kan ikke være mer uenig i at det er dritkjedelig. Tenk deg "Serious Sam" laget av gale Japanere. Da får du "Earth Defense Force 2017". Gigantiske maur og hoppende edderkopper, Godzilla-lignende monstre, UFO'er som fyller skjermen og 20-30 meter høye roboter som vet å sparke fra seg. Skalaen på dette spillet er ulikt noe jeg har spilt før. Greit, de første oppdragene er ikke så veldig spennende. Men når man først møter på disse høye robotene så kan man ikke gjøre noe annet enn å fryde seg. Dette er utvilsomt spillverdens svar på en veldig fornøyelig B-film. Uansett, liker man spill av typen Serious Sam (som kun har fokus på moro), så er det bare å løpe og kjøpe. Billig er det også, kun $40. Så man har ingen unnskyldning for å la være. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Uff... Jeg HATER maur! :!: Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Da har du endelig sjansen til å ta knekken på de... i stor stil! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Da har du endelig sjansen til å ta knekken på de... i stor stil! 8297718[/snapback] Jeg klarer ikke se de engang Hehe Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Giant enemy ant 8297733[/snapback] Hvor!? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) det spillet så litt kult ut Endret 3. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Seriøst... de som klager på dette spillet bare pga bildene og grafikken. Prøv det! Det er bare helt avsindig bra. Ikke mange shooters som lar deg sitte igjen med ett fårete glis pga SPILLOPPLEVELSEN og ikke Real HD ÜBER BUMP CELL 1098p Xyolofon-FPS GigaschnellMacgyver-cell. Dessertgenerasjon-gamere asså, jeg blir så sint Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Etter hva Brakara skrev skal jeg kjøpe dette spillet, tror det er litt morsomt. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Dette er Serious Sam møter Diablo regissert som oldschool japansk katastrofefilm. Det er som et Wii-spill (i mentalitet, ikke kontroll ) med oppgradert grafikk. Og det er grisegøy! Det kommer ikke mye bra til X360 fra Japan, men av og til kliner de virkelig til. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Spillet ser gårsdagens ut, men gud, playabilitien, playabilitien. Etter å ha spilt det 6 timer i strekk, tar man seg selv i å tenke sitter-jeg-her-enda? jaja-bare-ett-mission-til-før-jeg-gir-meg. I det siste har jeg drømt om kjempemaur, og kjemperoboter. Dette er ett kongespill for alle som liker shoot'em ups. Ja jeg vil kallle denne shoot'em up, og ikke FPS. Sinnsykt antal våpen også, sies at det er noen og femti av dem, men man kan bare ha med 2 til hvert mission. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Eg må nesten si eg fattet litt intresse for denne tittelen, har jo fått ganske bra kritikk (ligger på 72% på gamerankings). Likte forøvrig den store skalaen spillet byr på. Vil ha demo av dette her eg Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Ja, dette er ikke et spill som er laget for å få veldig bra review-score. Generelt laber grafikk, framerate drops, dårlige achievements, ingen online, osv. trekker ned slike scores. Men hvis du leser anmeldelsene, så innrømmer de jo alltid at spillet er veldig underholdende. Gametrailers reviewet sier og, ikke minst, viser vel det meste. http://gametrailers.com/gamereview.php?id=3243 Endret 3. april 2007 av Brakara Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Likte oppsummeringen til Gamespot; "As archaic and clumsy as it can be, Earth Defense Force 2017 succeeds because of what a ridiculous bit of dumb fun it is!" Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Fantastisk morsomt spill. Ekstremt gøy i COOP også^^ Jeg og en venn ble sittende 2 timer og bare spilte dette spillet i COOP i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå