Gå til innhold

Earth Defense Force 2017 video. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Kan ikke si at dette ser ut som min type spill, ser rett og slett dritkjedelig ut.

7813356[/snapback]

 

Mulig det ikke er din type spill. Men jeg har spilt det litt nå (fikk det nylig fra Play-Asia), og kan ikke være mer uenig i at det er dritkjedelig. Tenk deg "Serious Sam" laget av gale Japanere. Da får du "Earth Defense Force 2017".

 

Gigantiske maur og hoppende edderkopper, Godzilla-lignende monstre, UFO'er som fyller skjermen og 20-30 meter høye roboter som vet å sparke fra seg. Skalaen på dette spillet er ulikt noe jeg har spilt før.

 

Greit, de første oppdragene er ikke så veldig spennende. Men når man først møter på disse høye robotene så kan man ikke gjøre noe annet enn å fryde seg. Dette er utvilsomt spillverdens svar på en veldig fornøyelig B-film.

 

Uansett, liker man spill av typen Serious Sam (som kun har fokus på moro), så er det bare å løpe og kjøpe. Billig er det også, kun $40. Så man har ingen unnskyldning for å la være.

Lenke til kommentar

Seriøst... de som klager på dette spillet bare pga bildene og grafikken. Prøv det! Det er bare helt avsindig bra. Ikke mange shooters som lar deg sitte igjen med ett fårete glis pga SPILLOPPLEVELSEN og ikke Real HD ÜBER BUMP CELL 1098p Xyolofon-FPS GigaschnellMacgyver-cell.

 

Dessertgenerasjon-gamere asså, jeg blir så sint ;)

Lenke til kommentar

Dette er Serious Sam møter Diablo regissert som oldschool japansk katastrofefilm. Det er som et Wii-spill (i mentalitet, ikke kontroll ;) ) med oppgradert grafikk. Og det er grisegøy! Det kommer ikke mye bra til X360 fra Japan, men av og til kliner de virkelig til. :)

Lenke til kommentar

Spillet ser gårsdagens ut, men gud, playabilitien, playabilitien.

 

Etter å ha spilt det 6 timer i strekk, tar man seg selv i å tenke sitter-jeg-her-enda? jaja-bare-ett-mission-til-før-jeg-gir-meg.

 

I det siste har jeg drømt om kjempemaur, og kjemperoboter.

 

Dette er ett kongespill for alle som liker shoot'em ups. Ja jeg vil kallle denne shoot'em up, og ikke FPS.

 

Sinnsykt antal våpen også, sies at det er noen og femti av dem, men man kan bare ha med 2 til hvert mission.

Lenke til kommentar

Ja, dette er ikke et spill som er laget for å få veldig bra review-score. Generelt laber grafikk, framerate drops, dårlige achievements, ingen online, osv. trekker ned slike scores. Men hvis du leser anmeldelsene, så innrømmer de jo alltid at spillet er veldig underholdende. :)

 

Gametrailers reviewet sier og, ikke minst, viser vel det meste.

 

http://gametrailers.com/gamereview.php?id=3243

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...