Landeplagen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har et klipp jeg vil legge til mine egne "looper". Hvordan ville du gjort det? Er ganske nju i Fruity Loops. Bruker femmern. Det er altså et lite MP3 klipp. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 først gjør du om fila til wav så legger du den inn i fl mappa på dette stedet: D:\spill\FL studio\Data\Patches\Packs eller hvor du har det å lager en egen mappe til den, så er det bare å begynne å bruke den Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Har et klipp jeg vil legge til mine egne "looper". Hvordan ville du gjort det?Er ganske nju i Fruity Loops. Bruker femmern. Det er altså et lite MP3 klipp. 7812794[/snapback] er det et loop ville jeg ha lagt det til nederst på playlisten der du kan ha automation clips og loops. trykk og browseren kommer opp og velg fila du vil legge inn. trenger ikke å være i .wav Endret 28. januar 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Okei, takk. Nytt problem: Hvordan slår jeg på "snapping" i playlisten? De hadded det på seksern, men hvor kan jeg gjøre det på femmern? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 samme som på på 5 som 6 vel? trykker der jeg har market og velg det du føler for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå