norseson Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei hei, som topicen seie så har eg då eit problem med internetthastigheta mi. Problemet er at når eg testar hastigheita på speedometer ( IT-avisen og andre ) så visen den nøyaktig den hastigheita som eg normalt har, men bode surfing og speling over Internett går forferdelig seint. Eg har prøvd fyljande: Drepe alt av spyware med adaware og S&D, men det går framleis like seint. Eg har prøvd å starte maskina på nytt, restarta modem og switchen men hjalp lite. Er heilt tom for idear og håper nokre av dykke veit kva som kan vere gale.. Takk på førehand -Trygve Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 høres ut som typisk spyware o.l kan være mye igjen, fordiom dine programmer ikke tar alt. Ville ha prøvd flere internettlesere (opera, firefox, IE) og sett om det hjalp. Funket ikke det ville jeg lånt meg en bærbar pc og prøvd, bare for å konstatere at problemet ligger ved maskin. Er problemet på maskin, så er det ofte lettere og formatere, enn å driv på å søke etter virus, og prøve å ta knekken på det (avhening av hvilken maskin du har, om du har lett tilgang på drivere ved at du vet hva som er er maskin og hvordan virus det er. Noen virus er vanskeli å fjern, mens andre er det bare å fjerne en fil på så vil viruset være dødt. Lenke til kommentar
norseson Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Takk, men det fikset seg sjøl av ein eller annan grunn! O.o Lenke til kommentar
norseson Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Takk, men det fikset seg sjøl av ein eller annan grunn! O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå