Wizendraw Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg fikk lyst til å bytte ut standardikonene med noen som er litt mer fancy. Jeg så mange fine ikoner i "bilde av desktop"-tråden; kanskje noen kunne tenke seg å dele ikonene de bruker med andre? Foreløpig har jeg bare sett på ikoner fra www.interfacelift.com. Er forsåvidt en del som er fine der, men relativt mange stygge også. Post ivei. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) IconFactory Flere godbiter om du blar litt i arkivet. Bla. "Aqua" og "Aqua Extras". Jonas|RaskDesign Ta en titt på Ekisho. Trolig det beste system-replacement-settet noen gang. McDo DESIGN Har litt av forskjellig art. Går mest i modifiserte applikasjonsikoner. Iconmac Magazine Kanskje spesielt "Tiger Klasörleri." og "Serengeti. v.1.0" er verdt å merke seg. RIMSHOTDESIGN Noen godbiter her også. For øvrig mye fin inspirasjon å hente fra MacThemesForums.net Edit: Nå sitter jeg riktignok i windows, men her ses blant annet Ekisho i bruk: Endret 28. januar 2007 av eX_treme Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg er selv hektet på Mac iconer og utseendet.. Så jeg mekket til skrivebordet mitt som Mac OS:-) Her et et annet screenshot av skrivebordet mitt etter en god del modifikasjoner og forbedringer... Endret 8. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Cryptography Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Personlig er jeg ikke glad i å endre utseendet slikt, men kan altids hjelpe til hvis andre ønsker det. Jeg tror Deviantart skal ha mye bra, ellers har Pixelgirlpresent noen gode ikoner. //Cryptography Lenke til kommentar
Ola-Kåræ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan finne de orginale ikonene til Mac OSX 10.8.4? Eller på noen måte tilbakestille alle ikonene til de orginale? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Slett ikonet i Info-panelet (høyreklikk på ikonet > vis info) og logg deretter ut/inn av OS X. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Eller last ned CandyBar og trykk restore icons. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 For oss snart-skal-muligens-kjøpe-macbook-brukere, hvor/hvordan endrer jeg ikona? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) For oss snart-skal-muligens-kjøpe-macbook-brukere, hvor/hvordan endrer jeg ikona? 8025422[/snapback] Candybar som jeg lenket til over er veldig lettvint. Eller så kopierer du ett ikon (eple+c) høyreklikker på ikonet du vil endre, trykker vis info, trykker på ikonet øverst til venstre i vinduet og limer inn (eple+v) Endret 25. februar 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå