Nargon Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Tusen Takk for alle tipsene ogsånt Hun sier det hjelper og hun går i litt mere utfordrene tøy også push up bh det begynner og se bra ut Takk gutter og evt Jenter Hun fikk god selvtilit og sånt alle redet først Dagen Lenke til kommentar
Gjest ukjent1988 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 det er jo kjempe masse ein kan gjera for å få fastare og meir struttande puppar. som ein har nevnt tidlegare so fungere trening bra,men alt med måte. for mykje trening gir mindre bryster,medan litt trening gir stor effekt.. det funke ivertfall bra på meg.. på iform.no trur eg det skal vera noke gode tips til ulike treningsmetodar. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skal vi se her.Jeg kom tilfeldigvis over denne på VG-nett. Tren Brystene Frem Kanskje den kan være til hjelp? 7814924[/snapback] Jeg har en DVD fra malaysia som gir en introduksjon i Magedans.. Noen som vil kjøpe den? Skulle egentlig være en julegave til en treningsnarkoman ,men jeg fant ut at jeg ikke kunne gi den vekk.. Ga også vekk en julegave som het "hula hula workout" til andre treningsnarkomane.. Slike videoer er gull verdt. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Døh... Det er en grunn til at kvinnelige fitnessutøvere og bodybuildere som regel tar silikon i puppene sine da; de har trent bort nesten alt underhudsfett og har endt opp med det man kaller "vrengte baklommer" :!: Mange kvinnelige utøvere i langdistanseidretter lider også av samme fenomenet... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 det er fordi det er hard trening.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hu kan jo prøve å trene, armhevinger, hjelper, og ho kan ta situps mens ho holder på, stramme opp der, og kanskje lår og.. visst ho trenger det. 7812552[/snapback] Å trene hos damer gjør som oftest at puppene blir mindre, i allefall om de trener overkropp... Se på 90% av kvinnlige idrettsutøvere... 7812666[/snapback] er no forskjell på å ta litt armhevinger, enn å trene benk, og trene vekk all femininitet. en veltrent kvinnekropp, dvs stram og fin er det deiligste som finnes 7812727[/snapback] Så dere mener og trene hjelper litt og evntuelt bruke en Push up kan hjelpe henne? 7812737[/snapback] hva med en "pumping" fra gutten? :!: bare kødder... Lenke til kommentar
April Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 75 b er en veldig fin puppestørrelse, og vi jenter må lære oss å leve med det vi har. Jeg kjenner likt om likt med jenter som har for store pupper og for små. BH'er kan gjøre underverker! Push up bh'er er perfekte til fest og skoy ^^ Noe de kaller "T-shirt BH" eller noe i den duren annbefaler jeg på det høyeste til mer hverdag, men også for fest for de som gjerne er litt større. Jeg selv er ikke fan av push up, har selv 75 D. Så hvis det er andre som har "puppeproblemer" og litt større strl så annbefaler jeg de bh'ene. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noe som funker skikkeli bra, er hvis man står på gulvet, holder armene ut fra kroppen, og setter håndflatene mot hverandre...så bare presser man de mot hverandre hardt, slipper, presser osv...det stramme:P Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 har selv 75 D.7973780[/snapback] Mmmmm. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kjør på med østrogen-piller så får hun uni-brow og store pupper med en gang! Lenke til kommentar
April Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kjør på med østrogen-piller så får hun uni-brow og store pupper med en gang! 8007950[/snapback] Hahahaha! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Kjør på med østrogen-piller så får hun uni-brow og store pupper med en gang! 8007950[/snapback] Hahahaha! 8008586[/snapback] kan vel ikke skade.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 hey jeg har en god vennine som lurer på hvordan hu kan få fastere pupper kansje en sprekk som hun kan gjøre litt gutter intrisert hun har 75B Noen jenter som vill hjelp eller noen Gutter som er Puppuloger Hun sliter veldig med selvtilite og hører ofta at hun har småe pupper men vis noen kan være så hjelp full og komme med noen tips så vær så snill og komme med det. Vill ikke ha Perverse bilder Gjerne en PM med et bilde vis det er lov Takk på forhånd 7812383[/snapback] Hvis hun har 75b i bh størrelse har hun bra pupper. ikke noe å ha lav selvtillit over det assa! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg fikk sånne... silikonklatter av en veninne en gang. To puter du stapper i bhen, og vips, så har du en fantastisk kløft, pluss at folk får en skikkelig støkk om du tar dem ut og kaster på dem. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg fikk sånne... silikonklatter av en veninne en gang. (...) pluss at folk får en skikkelig støkk om du tar dem ut og kaster på dem. 8057321[/snapback] Partytricks! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg selv er ikke fan av push up, har selv 75 D. Så hvis det er andre som har "puppeproblemer" og litt større strl så annbefaler jeg de bh'ene. jeg kan godt hjelpe deg å bære hvis det trengs. Lenke til kommentar
Sexdott Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Å trene hos damer gjør som oftest at puppene blir mindre, i allefall om de trener overkropp... Se på 90% av kvinnlige idrettsutøvere... 7812666[/snapback] Stemmer veldig bra! Jeg hadde en treningspause, da jeg begynte igjen merket jeg fort forskjell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå