Gå til innhold

Noen som kan komme med noen tips til Puppe trening

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er hun? Puppene kan jo forandre seg en del etter som årene går. Men problemet med puppestørrelsen sitter oppe i hodet hennes. Det behøver ikke være noe negativt i det hele tatt. Joda, det er riktig at mange gutter mer eller mindre er puppefikserte (inkludert meg), men jenter kan kompensere ved å fremheve andre kvaliteter. Som f.eks. sjarm. Det er et mye sterkere afrodisikum enn store pupper, etter min mening. Dessuten finnes det en god del gutter som simpelthen elsker små pupper også.

Så hun bør kanskje jobbe litt med sin egen selvfølelse. Og hun bør si til dem som kommenterer hennes små pupper på en negativ måte at de skal holde kjeft.

Lenke til kommentar
Å trene hos damer gjør som oftest at puppene blir mindre, i allefall om de trener overkropp... Se på 90% av kvinnlige idrettsutøvere...

7812666[/snapback]

Da er det fordi fettprosenten går ned, ikke fordi muskelmassen går opp. Styrketrening for overkropp som reduserer puppestørrelsen er vel ikke noe annet enn et mirakel.

Man kan ikke stramme opp pupper. Dette er fett og IKKE en muskel.

7813073[/snapback]

Dersom man strammer opp musklene bak og rundt, så er det klart at dette hjelper littegrann. Man kan nok ikke få slegger på 10 kilo til å få en "sprett"-effekt, men små pupper kan definitivt vokse og bli fastere (og penere!).
Lenke til kommentar
hey jeg har en god vennine som lurer på hvordan hu kan få fastere pupper kansje en sprekk som hun kan gjøre litt gutter intrisert hun har 75B Noen jenter som vill hjelp eller noen Gutter som er Puppuloger :)

Hun sliter veldig med selvtilite og hører ofta at hun har småe pupper men vis noen kan være så hjelp full og komme med noen tips så vær så snill og komme med det.

Vill ikke ha Perverse bilder Gjerne en PM med et bilde vis det er lov

Takk på forhånd

7812383[/snapback]

Man kan ikke stramme opp pupper. Dette er fett og IKKE en muskel.

7813073[/snapback]

Muskler blir til fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...