Balsfjord Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er ikke fysisk mulig å trene seg opp til å fastere bryster da de stort sett består av fett. Det man derimot kan gjøre er å trene brystmusklene som ligge bak. Tviler uansett på at det vil ha så stor effekt i forhold til å få faste bryster. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Større pupper med trening! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Større pupper med trening! 7815103[/snapback] Evig latterlig at Pia Marlen har silikonpupper (Hu med det turkise undertøyet) Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Er det noen som har testet dette og kan bekrefte at det kan virke? Altså, da snakker jeg om trening. Ikke bruk av klær som "gjør jobben".. Endret 29. januar 2007 av Andreas-J Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvor gammel er hun? Puppene kan jo forandre seg en del etter som årene går. Men problemet med puppestørrelsen sitter oppe i hodet hennes. Det behøver ikke være noe negativt i det hele tatt. Joda, det er riktig at mange gutter mer eller mindre er puppefikserte (inkludert meg), men jenter kan kompensere ved å fremheve andre kvaliteter. Som f.eks. sjarm. Det er et mye sterkere afrodisikum enn store pupper, etter min mening. Dessuten finnes det en god del gutter som simpelthen elsker små pupper også. Så hun bør kanskje jobbe litt med sin egen selvfølelse. Og hun bør si til dem som kommenterer hennes små pupper på en negativ måte at de skal holde kjeft. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Å trene hos damer gjør som oftest at puppene blir mindre, i allefall om de trener overkropp... Se på 90% av kvinnlige idrettsutøvere... 7812666[/snapback] Da er det fordi fettprosenten går ned, ikke fordi muskelmassen går opp. Styrketrening for overkropp som reduserer puppestørrelsen er vel ikke noe annet enn et mirakel. Man kan ikke stramme opp pupper. Dette er fett og IKKE en muskel. 7813073[/snapback] Dersom man strammer opp musklene bak og rundt, så er det klart at dette hjelper littegrann. Man kan nok ikke få slegger på 10 kilo til å få en "sprett"-effekt, men små pupper kan definitivt vokse og bli fastere (og penere!). Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 hey jeg har en god vennine som lurer på hvordan hu kan få fastere pupper kansje en sprekk som hun kan gjøre litt gutter intrisert hun har 75B Noen jenter som vill hjelp eller noen Gutter som er Puppuloger Hun sliter veldig med selvtilite og hører ofta at hun har småe pupper men vis noen kan være så hjelp full og komme med noen tips så vær så snill og komme med det. Vill ikke ha Perverse bilder Gjerne en PM med et bilde vis det er lov Takk på forhånd 7812383[/snapback] Man kan ikke stramme opp pupper. Dette er fett og IKKE en muskel. 7813073[/snapback] Muskler blir til fett. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Muskler blir til fett. 7844184[/snapback] Jasså? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 http://ec1img.pchome.com.tw/static/2006/06...71149517474.jpg 75b ser nice ut for meg Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 det der kan ikkje vere 75b. foretrekker 75C. man elsker det man har.. =) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Muskler blir til fett. 7844184[/snapback] Jasså? 7844282[/snapback] Jasså Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja, muskler blir til fett om en slutter å trene (dvs. om en i utgangspunktet har trent opp mer muskler enn det en trenger når en ikke trener)... MEN muskler blir ikke uten videre til fett. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kilder, or it doesnt happen. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette funker kanskje, ihvertfall for oss gutta: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/02/01/490716.html Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ekke sikker på dette, men få ideg østrogen ellernoe ? anabole steroider Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Anngående det at muskler blir til fett; Googlet det siden jeg bynte å tvile selv (har hørt denne myten av mange) og her fant jeg ut hvorfor mange inkludert tror/trodde at musklene ble til fett om en sluttet å trene: http://www.sportsgeezer.com/sportsgeezer/2...e_does_not.html Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 puppene blir større når noen klår på de. du kan tilby deg å hjelpe Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 75B er en perfekt størrelse.. Om hu absolutt vil ha litt større er det bare å si at du kan "kjør`a på tjukken" så skal hun se at brystene vokser.. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du får be henne legge på seg litt; puppene er det første som forsvinner når jenter slanker seg. Virkelig tynne jenter har jo sjelden noen pupper å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå