Espen F Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 her er en av de kuleste simpsons-sangene eVER! oooh say can you rock? theres trouble in a far off nation time to get in love formation your love is more deadly than saddam thats why i have to drop DA BOMB *PARTYPOSSE* yvan eht nioj yvan eht nioj yvan eht nioj eht niooooj den er bare slått av en.. og det er we drink some whiskey drinks, we drink some vodka drinks, and when i have to pee, i use the kitchen sink, we sing some songs that remind me of a urinating guy. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 tralala, jeg heter søppelbill og søppler ikke til Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 jeg innrømmer at jeg søpler i hvertfall jeg da.. fy faeeen så kjedelig det er her på jobb.. det er jo megakjipt.. sitter her og ser på tv-spiller på egen maskin og surfer på forumet på jobb-maskina.. ingenting skjer jo! jeg er heelt aleina også.. kjedeligkjedeligkjedlischedli! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Visste dere at alle mennesker forsøpler 25/366? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå