Gulrooot Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Halla skal kjøpe ny telefon,men hvilken Jeg har bestemt meg mellom 4 telefoner Det er Sony Ericsson K800i,K610i eller W800i Eller burde jeg vente til Nokia 6300? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva vil du at telefonen skal kunne gjøre? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hva er det du trenger a? eks : -Kamera -Rask -Batteri -Skjerm -3g eller Edge ?? Lettere å hjelpe deg da, vis du sier hva du skal bruke moben til;) Men har SE K800 og det er en knall mobil, så det er en mobil jeg kan annbefale,) Endret 28. januar 2007 av Raste Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 jeg har hvertfall K610 og er ganske fornøyd, eneste minus er at kameraet er ganske dårlig og at den mangler kamera lys. en veldig + er at den varer rundt 7-8-9 dager med normal bruk for meg, med 3G avslått. (får dobbelt så lang batteritid med 3G av...) Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg trenger: -Kalender: ja enkel -Edge eller 3G: Ja -Mail klient: ja -Farge sjerm -kamera og video kamera: ja -Infrarør port og Bluetooth: ja - Mp3 og radio:ja -Triband: ja Men vis mobilen har Bluetooth så har den Infrarør port eller Lenke til kommentar
glosi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Med de kravene der kan du velge alle bortsett fra W800i, den har hverken 3G eller Edge. Selv har jeg K610i, den kan anbefales om du vil ha en rimelig og rask 3G telefon. K800i kan anbefales om du vil ha bra kamera w810i kan anbefales om du vil ha en rimelig musikktelefon. Her følger 512 MB minne og gode høretelefoner med. Alle telefonene kan brukes som musikk telefon Alle tre kan brukes til dataoverføring Alle har kamera, men K800i har best kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå