Neptun_ Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Konge.. Da jeg skulle hjem i går mista jeg mobilen mellom to seter på toget, selvfølgelig uten at jeg var klar over det, og i kveld får jeg altså telefon fra en mann som har funnet den. Han hadde fått sjekka hvem som eide telefonen og funnet et gammelt nummer jeg hadde, registrert på mamma, og så ringte han hit. Så, på mandag er telefonen på vei hit i en boblekonvolutt. Det VARMER å se at det finnes slike hyggelige folk! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Helt utrolig, men å veldig bra at det finnes sånne folk. De fleste hadde nok tatt mobilen selv.. Godt mobilen er tilbake Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det var fint, da Når jeg var i italia i sommer mista jeg mobilen på toget. Ble stress, det ja. Fant den da, heldigvis. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg mistet 500 kroner i en taxi på Gran Canaria. Jævelsjåføren meldte seg ikke! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Fant selv en LG telefon for 2 uker siden ca. Var en søt jente på 14-15 som eide den. Hadde et sabla stress med å finne ut nr til henne.. Prøvde å sende en sms til egen telefon slik at jeg kunne se telefon nr på mobilen og søke i teefonkatalogen. Men seff, så var kontantkorte hennes tomt. Endte med at jeg bare ringte et av nr. som hun hadde fått mld. fra.. Traff på en vennine av henne og det ordnet seg, og hun fikk tilbakers telefonen. Kunne siert solgt den for mellom 1000-1500 (koster næreme 3k uteb abn. se jeg) Edit: glemte en setning... (trøtt)! Endret 28. januar 2007 av Blacki Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Slik en flaks, hva? Flaks. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Fant selv en LG telefon for 2 uker siden ca. Var en søt jente på 14-15 som eide den. Hadde et sabla stress med å finne ut nr til henne.. Prøvde å sende en sms til egen telefon slik at jeg kunne se telefon nr på mobilen og søke i teefonkatalogen. Men seff, så var kontantkorte hennes tomt. Endte med at jeg bare ringte et av nr. som hun hadde fått mld. fra.. Traff på en vennine av henne og det ordnet seg, og hun fikk tilbakers telefonen. Kunne siert solgt den for mellom 1000-1500 (koster næreme 3k uteb abn. se jeg) Edit: glemte en setning... (trøtt)! 7820766[/snapback] Hvordan kunne du ringe med tomt kontantkort? Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvordan kunne du ringe med tomt kontantkort? 7823582[/snapback] Sannsynligvis fra en annen telefon. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvordan kunne du ringe med tomt kontantkort? 7823582[/snapback] Sannsynligvis fra en annen telefon. 7823622[/snapback] ja, bingo! :!: 10 points to edge! :!: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 trur ikke de fleste hadde tatt mobilen selv men.. stor sjans for at den kan bli tatt for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå