Gå til innhold

SLI med 8800 GTX

weirdo

Anbefalte innlegg

Hei.

En ting jeg har lurt på lenge. Hvis du skal kjøre SLI med 8800 GTX. Har det noe å si om du har et kort fra ASUS og et kort fra CLUB3D? Det skal jo gå an, siden brikken er den samme. Det eneste som er forskjell er jo bundlelen og klisteret på viften(Noen tilfeller viften).

- Hva har dere å si om dette?

Mvh. weirdo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det jeg tenkte. Jo, men kjøper du en 850 W fra OCZ følger det med 2x6 pins. Men du kan kjøpe 2 til utenom for 35,-. Må bare passe på at du kan legge på slike.

Edit:

Det største problemet vil være at du trenge 2 SLI broer. Jeg vet da ikke om dette følger med på de nyeste hovedkorta som i 680i SLI typen.

Endret av weirdo
Lenke til kommentar

Har jeg aldri hørt om.

Her er et bilde av 2 stk 8800 GTX i sli fra google:

1010d.jpg

Jeg kan ikke se to broer desverre..

Hadde vært fint om du kunne dokumentere påstanden din med bilde eller tekst som faktisk støtter opp om det du sier.

Endret av speed91
Lenke til kommentar
Har jeg aldri hørt om.

Her er et bilde av 2 stk 8800 GTX i sli fra google:

1010d.jpg

Jeg kan ikke se to broer desverre..

7812118[/snapback]

Hmm. Rart. Jeg kan sverge jeg leste på en engelsk test om dette at du trengte en ekstra. I tillegg en som kjøpte det på komplett.no sier han måtte skaffe en ekstra bro.

Link.

Anmelder: Lasse Dreierstad

Fikk mine 2 kort i dag og ble overasket over at jeg trengte 2 sli bridger for å kjøre dette i sli. Men når man skal ha d beste så får d heller gå.. Fikk tak i en xtra bridge og begynte å montere.. men så var jo seff korta ALT for lange for kabinettet mitt så fikk de så vidt inn(Thermaltake Shark).. Og etter litt slit så fikk jeg fyra månsteret:D Det hørtes ut som en jettmaskin når de starta opp:D Men etter at jeg fikk lasta ned driver til 64 bit og satt på sli'n så ble jeg super overaska over hvor deilige korta var.. Så utrolig god ytelse.. Rein råskap... ET MUST FOR EN GAMER!!!!!!
Lenke til kommentar
Ser teksten jeg også, men jeg ar har aldri sett noe annet enn en bro. Sier dog at jeg ikke tar feil, eller at du tar feil. Men har mine tvil.

7812169[/snapback]

Det kan jo være. I.o.m at du trenger 4 strømledninger til SLI i 8800 GTX.. Så skulle ikke forundre meg om du trengte 2 bridger.

Lenke til kommentar
Som det står på denne siden:

http://techreport.com/reviews/2007q1/gefor...li/index.x?pg=1

"A dual-card GeForce 8800 SLI rig will only use one connector per card. In theory, the additional connectors could be used in offset fashion to create daisy-chained configurations of three, four, or more cards, once proper driver support is available."

7812893[/snapback]

Forstod ikke helt hva de mente der. Noen som vil formulere bedre på norsk?

Takk for masse kreative innlegg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...