orjanmen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ja, en Mac er også PC! Hva foretrekker du? Kan tenke meg det sitter hardbarka Windowsbrukere her inne, som hater alt med eplesymbol, eller noe som drives med OSX. Er du en person som er åpen for å prøve en Mac? Eller er det bare fatalt? Jeg bruker å si at du ikke vet hva du snakker om hvis du ikke har prøvd Apple sitt operativsystem over en lengre periode. Det fungerer! Hva er best? Windows eller OSX? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg bruker Windows hjemme, men det er kun pga spill.. Og ettersom jeg har blitt vant til Windows, blir det så jeg velger Windows-PCene på skolen også.. Men har ingenting imot Mac, nei.. Liker Apple.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg liker Pc best. Dette er nok fordi jeg har brukt det mest opp gjenneom tidene. Men har ikke noe imot Mac heller. Bruker heller Mac enn pc når jeg skal redigere film feks. mvh Anki Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Selv har jeg en MacBook hjemme. Må si det er godt å ikke plages av virus! På skolen kjøres det Dell. men det var ikke mitt valg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Dette er IKKE kategorien for å diskutere Mac vs. PC. Slike diskusjoner leder ingen veier heller. Noen liker mac andre liker PC, det er alt etter hva du selv liker, ikke hva som er "best". Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg