Steffen2 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei. Har en server med Windows 2003 Server. Har noen maskiner, som jeg har lyst til å sette opp som tynne klienter. Jeg lurer på hvilken programvare jeg må ha på maskinen som skal være tynne klienter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei.Har en server med Windows 2003 Server. Har noen maskiner, som jeg har lyst til å sette opp som tynne klienter. Jeg lurer på hvilken programvare jeg må ha på maskinen som skal være tynne klienter? 7811768[/snapback] Jeg tenker det vil være nok med Thinstation Linux Remote desktop mot serveren.. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har satt opp noen gamle bokser med Ubuntu som brukes som tynnklienter. Noen små oppstartsscript, Xorg (grafisk) og rdesktop (RDP-klient for linux), voila. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 synes remote desktop er enklest jeg også Kjør ubuntu med rdp mot servern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå