Barcarolle Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser mange som ikkje likar nynorsk her, men eg tenkte eg kunne hive inn det beste argumentet mitt for nynorsk, det heiter "Den dag kjem aldri", og er skrive av Asmund Olavson Vinje: Den dag kjem aldri at eg deg gløymer, for om eg søver, eg um deg drøymer. Om nott og dag er du like nær, og best eg ser deg når myrkt det er. Du leikar kringom meg der eg vankar. Eg høyrer deg når mitt hjarta bankar. Du støtt meg fylgjer på ferdi mi, som skuggen gjeng etter soli si. Når nokon kjem og i klinka rykkjer, d'er du som kjem inn til meg, eg tykkjer: Eg sprett frå stolen og vil meg té, men snart meg sig atter ende ned. Når vinden lint uti lauvet ruslar, eg trur d'er du som gjeng der og tuslar! Når sumt der burte eg ser seg snu, eg kvekk og trur det må vera du. I kvar som gjeng og som rid og køyrer, d'er deg eg ser; deg i alt eg høyrer: I song og fløyte- og felelåt, men endå best i min eigen gråt. Tenk, dette diktet hadde sikkert ikkje eksistert, og iallefall ikkje vore like fint, om det vart skrive på noko anna enn nynorsk.. 9030220[/snapback] Eg meinar å huske at Vinje skreiv dette diktet rett før han skulle døy. Det er dessutan eit nydeleg dikt. (vennlegst korriger alle skrivefeila mine) Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 "In your face!" Eller, som nynorskfolket seier: "i anletet ditt!" :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Eg keiar meg. Har nokon ein ide på kva eg kan bruke kvelden på? Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Eg er ikkje ein god nynorsk skrivar, men eg kunne tenkje meg og skrive her ein del no framover siden eg skal ha eksamen i nynorsk om nokon månader. Hadde vore supert om dykk kan rette på meg når eg har mykkje feil Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kvifor er det ikkje noko aktivitet her? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Eg er ikkje ein god nynorsk skrivar, men eg kunne tenkje meg og skrive her ein del no framover siden eg skal ha eksamen i nynorsk om nokon månader. Hadde vore supert om dykk kan rette på meg når eg har mykkje feil siden - sidan mykkje - mykje Der du skreiv "dykk", skal det vere "de". Dette fordi det er subjektet i setninga. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 «Eg er ikkje ein god nynorsk skrivar, men eg kunne tenkje meg og skrive her ein del no framover siden eg skal ha eksamen i nynorsk om nokon månader. Hadde vore supert om dykk kan rette på meg når eg har mykkje feil» Det er òg ein orddelingsfeil der. «Nynorsk skrivar». I det andre området i kursiv har du skrevet «og» i staden for «å». Lenke til kommentar
Karinaaa Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Eg har nynorsk som hovudmål, men det blir lite skriving på nynorsk i forum og andre stader på internett. Veit eigentleg ikkje kvifor. Det virkar som det er mange her som absolutt ikkje likar nynorsk. Det kan eg ikkje forstå! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dersom folk kritiserer deg fordi du skriv nynorsk kan du vere 100% sikker på at det er små fjortiss-dretungar du har med å gjere! Her på forumet er det heldigvis ikkje so mange slike, so hald på språket ditt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hehe. nynorsk er faen tingen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Når bokmålsfolk argumenterer mot nynorsk i skulen kan eg skjønne dei, men når dei skal klage på at nokon skriv det, då er dei berre ignorante, atteføkne brøsmehaud (takk Kalvegodt! ). Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nynorsk er 1337pimp, men bokmål er ikkje 1337pimp. Dei berre haxa seg til topps etter krigen. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jau, nynorsk er 1337 for det gir deg mogligheita til å skrive på ein måte som er veldig lik dialekten din, for dei fleste av oss. Eg liker likevel bokmål også, morosamt å ha to forskjellige måtar å skrive på som begge er godkjente. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja, det er über. Men eg skulle gjerne sett at det var ein nynorsk ordliste på norske mobiltelefonar. Lenke til kommentar
Patri Ot Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Annlete hjå meg blei annleis etter desse døma. Eg fekk mest andenaud og majeknip. Morosamt. PS: Skvatarausi rykkja rova.....Gje dei ein Oscar ! Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 plz, kutt ut useriøst tullprat. Lenke til kommentar
Patri Ot Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Uff uff ! Har du ikkje sett sketjsen. Den er seriøs nok... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har nokon på diskusjon.no plukka nokre blomar i år? Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nei, men eg høll på å gjere det da eg spelte med bandet mitt for konfirmantane her i byen Men noko som er betre enn blomer: RUSS! Det er det herlegaste vårteknet eg veit om! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 God 17. mai, nynorsk-skrivarar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå