dabear Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det heiter vel nokre tips. (eller?) 8196895[/snapback] Ja, men ifølge ordboka kan du bruke "noen" viss du ønsker. Mykje enklare å huske. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Vi sluta tidleg på skulen i dag, det var morosamt Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Eg fekk 3 på tentamen. Kaffekopp i halsen, sukk. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Eg lyar vel gratulerar tråden med dei vel over hundre innlegga førebels. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Eg fekk også 3 på tentamen, men eg synast uansett at nynorsk er viktig. Det er ein del av kulturen vår. Vi har ikkje mye bruk for det i daglilivet, men eg synast at det er mye viktigare å ta vare på kulturen vår, hvis vi ikkje gjør det vil vi jo til slutt ikkje ha trekk som gjør oss til ein egen nasjon. Vi har siste nynorsk tentamen i morgon. Så eg prøvar å få tankene og fingrane litt over på nynorsk. Eg er ikkje spesielt god i nynorsk, så du vil nok finne ein del feil inne det her lille avsnittet. Min bidrag til nynorsk tråden. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Eg har også nynorsk tentamen i morgon. Er ikkje spesielt god i nynorsk, men får håpe at eg ikkje får alt for dårleg karakter. Nokon som har eit tips eller to? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Eg tykkjer dette er ein svært bra tråd, som eg gjerne skulle hatt i Mine Innlegg. Eg hadde tentamen i sakprosa på fredag. Da skreiv eg på nynorsk. Eg håper at det gjekk bra. Stilen var bra i seg sjølv, men eg er ikkje så sikker på rettskriving. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Eg har også nynorsk tentamen i morgon. Er ikkje spesielt god i nynorsk, men får håpe at eg ikkje får alt for dårleg karakter. Nokon som har eit tips eller to? 8351613[/snapback] Ikkje skriv bokmålsord når du ikkje kommer på eit nynorskord, slå alt du er usikker på opp i ordboka. Og skriv Nynorsktentamen i eit ord. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Eg har også nynorsk tentamen i morgon. Er ikkje spesielt god i nynorsk, men får håpe at eg ikkje får alt for dårleg karakter. Nokon som har eit tips eller to? 8351613[/snapback] Ikkje skriv bokmålsord når du ikkje kommer på eit nynorskord, slå alt du er usikker på opp i ordboka. Og skriv Nynorsktentamen i eit ord. 8389238[/snapback] Denne var berre for fristande å kritisera til å la gå "Kjem" passar betre enn "Kommer" i Nynorsk:P GUD, det kjennes godt å pirka. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fikk igjen nynorsk prøven idag Karakter 6/6 Jeg har alltid pleid å få 4 i nynorsk kall meg nerd, i don't care Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Fikk igjen nynorsk prøven idag Karakter 6/6 Jeg har alltid pleid å få 4 i nynorsk kall meg nerd, i don't care 8536050[/snapback] Om du er så über i nynorsk som du sjølv påstår, kan eg ikkje tenke meg at du slit med å leggja ut ytringa di på nynorsk? Sidan det er det tråden handlar om og alt. Sikkert berre ein lei glepp, men ville berre gjera deg merksam på han. Lenke til kommentar
Srlndschps Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Fekk 6'er på nynorsk-tentamen! Litt rart, for eg er ikkje noko flink. Liker nynorsk, og vil lære meg det. Mykje finare enn bokmål. Kunne eigentleg godt ha tenkt meg å ha nynorsk som hovudmål. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ikkje noko stygt mot dei av dykk som tydeligvis gjer det bra i nynorsk på tentamenar osv. men eg merkar mange bokmålstendensar eg hadde gitt trekk for om eg var lærar. For all del, det er nok vanskeleg for bokmålsnyttarar, spesielt austlendingar og folk nordfrå å nytta nynorsk. Men det synes meg ikkje som ei god nok orsaking for slurv med pensum... Eller er pensumet litt laust samansett og open for tolkning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Eller er pensumet litt laust samansett og open for tolkning? 8585127[/snapback] Spørs kven du spør. Eg veit ikkje kva som er pensum i nynorsk eingong. Burde kanskje funni det ut. Sist tentamen i nynorsk så fekk eg 5 Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Eg kan ikkje fordra nynoregsk i det heile, og eg fattar ikkje kvifor NyNoreg ikkje snart innser at er ein del av Norge. Argumentane for at nynorsk skal bestå som obligatorisk i den delar norske skulen er farleg dårlege. Ja til valgfritt språk i undervisninga Eg har litt sansen for argumentet dykkjar om at ein skal bevare den gamle kulturarva vår, som strekk seg tilbake til vikingetida, men da fattar eg ikkje kvifor det er nynorsk dykk vil ha og ikkje norrønt. Eg hadde trivst godt med å ha norrønt-undervisning på skula, men nynorsk kan eg ikkje fatta og begripa kvifor vi må slita med. Puh, der fekk eg ut litt aggresjon, samtidig som eg har pressa meg sjølv til å skrive på eit grusomt språk. 7814453[/snapback] Sjølveid er veleid. Nynorsk stammar direkte frå gammalnorsk :!: Det heiter nynorsk, ikkje nynoregsk, og det er slettes ikkje noko grautmål (veit du ikkje skreiv det)! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg fikk 3 på nynorsk i år. Tror ikke jeg skal lære noe nynorsk på skolen. Jeg er for nynorsk men bare hvis jeg lærer det fra starten av, ellers er moralen nede for å lære et nytt sidespråk. Jeg forstår nynorsk, men jeg trenger ikke å lære å skrive det, de som snakker nynorsk skal vel forstå meg. Dermed mener jeg ingen trenger å lære, skrive eller tale et norsk sidespråk. Det ble litt rotete, men ja. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Eg har litt sansen for argumentet dykkjar om at ein skal bevare den gamle kulturarva vår, som strekk seg tilbake til vikingetida, men da fattar eg ikkje kvifor det er nynorsk dykk vil ha og ikkje norrønt. Eg hadde trivst godt med å ha norrønt-undervisning på skula, men nynorsk kan eg ikkje fatta og begripa kvifor vi må slita med. For det første har vi undervisning i norrønt på skulen i dag, for det andre ligg nynorsk mykje nærmare norrønt enn bokmål. Nynorsk er norsk og stammar frå norske dialektar, bokmål er dansk og har blitt pressa på befolkninga gjennom dansk okkupasjon. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Eg er enig (som austlending) at skal nynorsk vere i skulen burde det vere det frå 1. klasse, ikkje siste halvdel av 9. Nynorsk, som ein følge av det, fell noko unaturlig for meg. Fikk fire i nynorsk, og eg skriver mykje feil. Eg liker ikkje det. Årsak. Endret 7. juli 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ser mange som ikkje likar nynorsk her, men eg tenkte eg kunne hive inn det beste argumentet mitt for nynorsk, det heiter "Den dag kjem aldri", og er skrive av Asmund Olavson Vinje: Den dag kjem aldri at eg deg gløymer, for om eg søver, eg um deg drøymer. Om nott og dag er du like nær, og best eg ser deg når myrkt det er. Du leikar kringom meg der eg vankar. Eg høyrer deg når mitt hjarta bankar. Du støtt meg fylgjer på ferdi mi, som skuggen gjeng etter soli si. Når nokon kjem og i klinka rykkjer, d'er du som kjem inn til meg, eg tykkjer: Eg sprett frå stolen og vil meg té, men snart meg sig atter ende ned. Når vinden lint uti lauvet ruslar, eg trur d'er du som gjeng der og tuslar! Når sumt der burte eg ser seg snu, eg kvekk og trur det må vera du. I kvar som gjeng og som rid og køyrer, d'er deg eg ser; deg i alt eg høyrer: I song og fløyte- og felelåt, men endå best i min eigen gråt. Tenk, dette diktet hadde sikkert ikkje eksistert, og iallefall ikkje vore like fint, om det vart skrive på noko anna enn nynorsk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vakkert dikt! Eg har ikkje høyrt det før. Veit du om ein nettstad kor ein kan finne (god) nynorsk poesi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå