Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Generell diskusjon på nynorsk Dette er ein tråd kor dykk kan skrive og diskutere på ny-norsk. Konseptet er det same som "General discussion in English" berre at her må dykk skrive ny-norsk og ikkje engelsk. Andre målformar vært ikkje tolerert i denne tråden!! Endret 28. januar 2007 av cun Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg hater nynorsk! 7811666[/snapback] Du meiner å seia at du kan ikkje fordra nynorsk? Med mindre du kan koma med eit betre innlegg kunne du vel ha lat vera å seia noko i det heile? Bra tråd dette. Kven andre likar å skrive nynorsk? Obs. Enten du liker nynorsk eller ikkje, så må du svara på nynorsk. Endret 27. juni 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Så enig, så enig. Denne tråden er ikkje laga for at folk skal sei kor mykkje dei hatar ny-norsk, men den kan væra god trening for folk som ynskjar å læra ny-norsk. Sjølv ligg eg på rundt 2 i sidemål og treng virkeleg litt trening. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Au, eg har så vondt i anleitet. Kan det vera fordi eg vert vonbroten på verksemda i går? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Au, eg har så vondt i anleitet. Kan det vera fordi eg vert vonbroten på verksemda i går? 7812087[/snapback] Det er jo sjølvsagt ein mogelegheit. Nokon her inne som brukjar ny-norsk til dagleg? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Kva vil du anbefale for anleitet mitt? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Eg heite Robin og eg har ny-norsk på skolen, egentleg Bokmål da, må bere øve litt på Ny-Norsken, Edit: Kan eg skrive sånn som dei snakkar på Sunnmøre, kan bedre det....Eg e ikkje så bra på Ny-Norksen enno Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg hater nynorsk! jeg og hater ny-norsk! Kva del av "berre at her må dykk skrive ny-norsk" er det dykk ikkje forstår? Oppvaksen på vestlandet og hadde nynorsk som hovudmål, prøver å skrive nynorsk, men språket mitt har blitt utvatna av bokmål. Kvifor skriv du "ny-norsk" i staden for "nynorsk"? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg hater nynorsk! jeg og hater ny-norsk! Kva del av "berre at her må dykk skrive ny-norsk" er det dykk ikkje forstår? Oppvaksen på vestlandet og hadde nynorsk som hovudmål, prøver å skrive nynorsk, men språket mitt har blitt utvatna av bokmål. Kvifor skriv du "ny-norsk" i staden for "nynorsk"? 7812448[/snapback] Eg har alltid trodd det heita ny-norsk...då lærte eg noko i dag og Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Snakka du til meg eller? ( Var det på Nynorsk?) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Snakka du til meg eller? ( Var det på Nynorsk?) 7812461[/snapback] Snakkar du åt meg eller? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Eg kan ikkje fordra nynoregsk i det heile, og eg fattar ikkje kvifor NyNoreg ikkje snart innser at er ein del av Norge. Argumentane for at nynorsk skal bestå som obligatorisk i den delar norske skulen er farleg dårlege. Ja til valgfritt språk i undervisninga Eg har litt sansen for argumentet dykkjar om at ein skal bevare den gamle kulturarva vår, som strekk seg tilbake til vikingetida, men da fattar eg ikkje kvifor det er nynorsk dykk vil ha og ikkje norrønt. Eg hadde trivst godt med å ha norrønt-undervisning på skula, men nynorsk kan eg ikkje fatta og begripa kvifor vi må slita med. Puh, der fekk eg ut litt aggresjon, samtidig som eg har pressa meg sjølv til å skrive på eit grusomt språk. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Kva vil du anbefale for anleitet mitt? 7812127[/snapback] Kva? Ingen som har nokre medisinar for anleitet mitt? Eg vert vonbroten på verksemda i går, så eg har så frykteleg vondt i anleitet. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Kjøp deg ein raukvilevippjar ("gyngestol" som dei kallar det på noregsk). Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Takk, EvenT, det skal eg gjere. No må dykk gå og legga dykk, ellers syg trerna opp all vasskrafta i Noreg! Endret 28. januar 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Eg elskar nynorsk. Korleis kan eg snakka bra nynorsk? Ka eg bare sitta her å sjå på ? (ble det rett? ) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Det er bere ein ting eg likar med nynorsk, og det er den måten eg omforumlerar det til sms språk... Døme: Ej vekje huskakje + + + Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Nynorsk er bra for kropp og sjel. Ja, til og med anleitet. Pass deg så ikkje alle bokmålarane vonbrotar deg! Endret 28. januar 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Nynorsk er bra for kropp og sjel. Ja, til og med anleitet. Pass deg så ikkje alle bokmålarane vonbrotar deg! 7814481[/snapback] Det heiter andletet Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Kva skal man med nynorsk? Kvifor har man ikkje berre eit felles mål? Eg kan ikkje nynorsk sia eg er vant med bokmål. For meg er å skrive nynorsk som å symmje i lava - det blir alltid noko gale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå