-Laffi- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 I går kjøpte jeg meg en flunkende ny 400 gb harddisk (IDE) Jeg satte den i det eksterne kabinettet mitt, og alt funka fjell. Jeg overførte all film, musikk, bilder osv, noe som og tok lang tid.... I dag tenkte jeg....hvorfor ikke bare putte den inn i mitt kabinett, og fjerne den tomme 200gb harddisken som jeg tømte samme kveld... Jeg satte den inn, og skrudde alt på plass...fiksa infoledning og strømmen inn. Når jeg da boota greia i windows fikk jeg en følgende og skremmende melding "This disc has not been formated...do you wanna format now?" Satte den inn i eksterne kabinettet igjen, og fikk samme melding! Men for søren! Jeg gjorde jo dette dagen før!! Jeg er noob med pc og sånne ting, og jeg har ikke peiling på om alt er lost alltid, eller om det går an å trikse dette til å funke igjen. Kommentarer ? Åja...det var sant.....Harddisken ble og delt på denne måten: (orginal 400 gb harddisk) 31.5 GB Unused: 330 gb...YIKES! Har snakka med en kompis og, og han sier det ikke er så veldig bra..... PLEASE! Noen....jeg må ha tilbake infoen på harddisken! Huff...jeg er glad jeg bare kopierte en del av det jeg hadde, men det er mye annet som jeg ikke får tilbake. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har hatt samme problem før men fikk tilbake alt med programmet getdataback. Det koster litt peng men sånt må du belage deg på. Har du SP2 installert? Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Har hatt samme problem før men fikk tilbake alt med programmet getdataback. Det koster litt peng men sånt må du belage deg på. Har du SP2 installert? 7811639[/snapback] Joda jeg har SP2.... Men hvis det koster penger, så løser det fortsatt ikke mitt problem.... Takk for svar, men jeg vil ha noe som 1. Kan lastes ned lett/Kan fikses ved triks.... 2. Kan lett brukes 3. Kan løses uten problem OK...for å si d sånn....Får jeg fiksa d uten å måtte kjøpe noe, så er jeg fornøyd... Men skal skjekke google for getdataback. Når vi først er på d....kan du forklare hva d gjør, og sånne ting ? Kanskje d finnes lignende programmer. Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Dette må være en trial...men tror du den kan funke ? http://www.freedownloadscenter.com/Utiliti...k_Download.html Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mener å huske at gratisversjonen bare kan søke etter filer men ikke gjenopprette. Er jo verdt et forsøk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (Fint om du skriver setningene skikkelig og ikke bruker forkortelser som "d" overalt da det gjør innholdet veldig vanskelig å forstå) Enig med overnevnte, GetDataback er det beste verktøyet å bruke. Koster vel rundt 200 (mener jeg), har selv brukt det med hell flere ganger Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Slik som jeg forstod det ble harddisken partisjonert til en stor NFTS partisjon, og når den så skulle inn i selve PCen kan jumperen for "limit this drive to 30GB" ha blitt satt på/aktivert. Tor nok at som de andre at GetDataBack vil være det beste alternativet: http://www.runtime.org/gdbnt.zip Endret 27. januar 2007 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Før jeg kontakta denne siden partisjonerte jeg der det stod "unused: 330". Så nå har jeg en "g" og "h" disk på samme.... Når jeg starta getdataback (trial), så var ihvertfall begge partisjonene på max HDD plass, og det bør vel egentlig ikke være så galt :S ..eller ? Jeg trykket faktisk på load >> valgte diskene Men jeg fikk som svar : G er ikke tilgjengelig Parameteren er feil. Kan dere være så snille og forklare hvordan DERE fiksa dette Takk Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Søk så skal du finne. Alle disse er gratis Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Søk så skal du finne. Alle disse er gratis 7811997[/snapback] The truth is out there.... Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Gode nyheter. Den har begynt å progressere, og nå kommer det nummer og slikt opp. La inn noen wow screens i går på disken, og disse fant den nå igjen med samme navn som jeg la de inn med Dette kan gå bra ! Men ugh da....6 timers tur på den Endret 27. januar 2007 av -Laffi- Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Error 87 in G: during ReadlogicalLBA Nei..... Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Problemet er løst! I dette sekund laster jeg ting tilbake til HDD. Først prøvde jeg noen bilder, og de så helt greie ut. Etterpå lastet jeg over noen episoder av en serie, og det så helt greit ut det og. Dette vil ta veldig lang tid å få fikse, men det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå