above Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei Etter oppdatering via Update Service til min SE 800i vil ikke menyen la seg aktivere igjen ved å bruke joysticken. Altså når jeg er i meldingsmenyen f.eks og legger telefonen fra meg, får ikke bladd nedover eller få på lyset igjen ved å røre joysticken, jeg må trykke en annen tast for at den skal reagere. Så hva f.... har skjedd? Fatter ikke at det skal by på problemer å oppdatere telefonen! Hvor kan jeg få gjenopprettet telefonen til den orginale oppdateringen? Ligger den ute noe sted til nedlastning? Fint om noen kunne sagt ifra om det finnes noe sted der jeg finner den orginale oppdateringen til telefonen, som FUNGERER.. Er vel ikke mulig at noen med samme telefon kan få lastet opp oppdateringen fra telefonen? Håper på en løsning på problemet! Ulovlig bump limt inn i førsteposten av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Les her Under R1ED001 oppgraderingen så kom " - Joystick no longer wakes the phone from Standby mode " Dette er lagt under Improvements så det ser ikke ut som det er noe feil med din telefon. Hvis du vil flashe til en tidligerer utgave av firmware som ikke har denne funksjonen må du vel sende den inn til noen for å flashe den. Har ikke sett at noen har gjort dette selv med K800i enda. Prøv med et service verksted. Men en oppgradering betyr gjerne mye annet positivt for telefonen din så jeg hadde prøvd å leve med denne lille tingen her. Lenke til kommentar
above Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Ey! Takker for svar! Jeg ser det er en rekke andre ting som jeg merka var feil, som er blitt fiksa i denne versjonen.. Blandt annet: - 'White Screen Of Death' problems fixed Som du sa, så skal jeg klare å leve med det, sålenge det ikke var en feil på telefonen Takker for oppklaringen! EDIT: Forresten så ser jeg at firmwaren som ligger på mobilen min heter: R1GB001 . Er dette den siste da? Trodde den siste het R1ED001 Endret 28. januar 2007 av xZoPpY Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 R1GB001 er siste firmware til denne telefonen og inneholder alle feilfikser og oppgraderinger fra foregående versjoner. Denne ble sluppet 15/12/06. R1ED001 er eldre og ble sluppet 5/10/06 på SEUS (Sony Ericsson Update Service). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå