betta Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Takker for tidligere svar vedr. akvariefotografering,, hjelpen var bra. Imidlertid ønsker jeg meg et nytt og bedre kamera med bl.a manuell fokusering og noe mere avansert en mitt nåværende Canon Power shot A50, og da lurer jeg på kan noen anbefale meg et godt kamera ikke dyrere enn opp mot 8000,. som primært skal brukes til akvariefotografering, hvorav bildene skal brukes på mine webb sider Takker på forhånd mvh Svein Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Øverst på siden, under logoen, finner du lenker til bl.a. 'Anbefalinger' og 'Prisguide'. Det kan være lurt å starte der. Deretter kan du stille spørsmål i forumet, kanskje? Lenke til kommentar
betta Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg tar hintet :smile:)ene og alene en viss form for utålmodighet, da jeg tar mye bilder og får ikke helt "swung" på dem, så flere spørsmål dukker nok opp i forumet Svein Lenke til kommentar
Solow Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Er det betta splendens du har? jeg tok video av min hann og hun under paringsleken med et digitalt videokamera. Jeg måtte bruke manuelt fokus for ikke å få fokuset på glasset. Ellers ble opptaket bra. De har en meget fasinerende måte å gjøre det på! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Canon G3 har grei manuell fokus, og mulighet for ekstern blits hvis du f.eks. vil rette en blits mot taket. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå