Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen, Kernel stack inpage error,hva er feil?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått ny pc nå, har hatt den i nærmere 1 måned. Men sist fredag (19.jan) så fikk jeg problemer når jeg skulle spille CS:S, fikk blåskjerm hvor det stod: "Starter dumping av fysisk minne" litt over der igjen stod det noe slikt: Stop: 0x00000077 {0xc0000185 etc..etc..

Dette skjer for det meste når jeg skal spille, uansett hvilket spill det er så skjer det. PS: Har funket noen ganger å spille i noen timer men så skjer det igjen :(

Lurer også på hvor jeg kan laste ned de nyeste driverne til grafikk-kortet mitt: XFX Geforce 7600GS 256mb,GDDR3 (Gi direkte link plz ikke f.eks www.nvidia.com -.-)

Jeg har operativsystemet Windows XP home edition.

Takker for alle svar!.

MvH,

DerNoob

Endret av DerNoOb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dag,

etter en liten tur innom min venn, Google, så fant jeg dette for deg :

http://support.microsoft.com/kb/315266

0xC0000185, or STATUS_IO_DEVICE_ERROR: improper termination or defective cabling of SCSI-based devices, or two devices attempting to use the same IRQ.

Noe som betyr at du enten har en IRQ konflikt, eller dersom du kjører SATA Raid, så kan det være et problem med diskene, eller kablene o.l.

Jeg anbefaler deg å følge linken over, lese gjennom siden, og følge tipsene for feilsøking av feilen der.

Lykke til.

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar
God dag,

etter en liten tur innom min venn, Google, så fant jeg dette for deg :

http://support.microsoft.com/kb/315266

0xC0000185, or STATUS_IO_DEVICE_ERROR: improper termination or defective cabling of SCSI-based devices, or two devices attempting to use the same IRQ.

Noe som betyr at du enten har en IRQ konflikt, eller dersom du kjører SATA Raid, så kan det være et problem med diskene, eller kablene o.l.

Jeg anbefaler deg å følge linken over, lese gjennom siden, og følge tipsene for feilsøking av feilen der.

Lykke til.

Mvh,

Beej80

7812424[/snapback]

Hva er SATA raid? Har lest på den siden før men skjønner ikke det der med "Change BIOS settings", vet ikke hva BIOS er engang :p eller hvordan jeg åpner/bruker det. Skjønte det liksom ikke helt :S Hva må jeg gjøre ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...