treant Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg driver og leter etter t-skjorter av Foo Fighters, noen som har noen tips om bra butikker i oslo som selger band T-skjorter, eller butikker i oslo som selger spesielt mye foo fighter t-skjorter? FF - Hey, johnny park! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Bodymap som ligger i Arkaden, Skippergata 10(?) Lenke til kommentar
treant Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Er det et stor utvalg av FF ? : ) Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Tror de har en del FF t-skjorter der. Husker ikke helt. Arkaden ligger vel i Karl Johan ikke Skippergata? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Om de har mye Foo Fighters vet jeg nå ikke. Men de har nesten en hel etasje med bandtskjorter, så det generelle utvalget er da ganske bra. Mest rock,punk,metal osv da. EDIT: det ligger på hjørnet av både Skippergata og KarlJ, så begge har forsåvidt rett Endret 27. januar 2007 av NorthWave Lenke til kommentar
treant Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Okey, takk; ) Bare ett lite spørsmål, har dere peiling om FF har tenkt å ta en ny tur innom norge snart? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 De har masse FF klær på den offisielle hjemmesiden deres. Leste litt rundt der og fant ikke noe om at de skal komme til Norge. Mulig Quart eller noe greier og kapre dem. Hadde vært knall hvis de kom til Norge! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Om de har mye Foo Fighters vet jeg nå ikke. Men de har nesten en hel etasje med bandtskjorter, så det generelle utvalget er da ganske bra. Mest rock,punk,metal osv da. EDIT: det ligger på hjørnet av både Skippergata og KarlJ, så begge har forsåvidt rett 7811825[/snapback] Hjørnet ja, men mener det står Skippergata 10 eller 11 på kassalappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå