Gå til innhold

Dvd spiller vil ikke ta 2 nye filmer

Anbefalte innlegg

Hei... har en sånn "billig dvd spiller jeg som jeg kjøpte for og ha ekstra for et par år siden, og har spilt en god del filmer på den, men kjøpte meg 2 nye filmer nå og kommer til menyen på begge filmene , men når jeg trykker spill film så begnynner det og hakke og bråke inne i spilleren, og får ikke sett filmene, prøver andre filmer jeg har i hylla og dem får jeg sett, noen som vet hva feilen kan være som gjør at jeg ikke får sett de 2 filmene !?? (Og ja har prøvd filmene i en annen spiller og dem virker der :) )

Edit : Er denne her det gjelder : http://www.dinside.no/php/art.php?id=111470

Endret av Rex_Rodney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann..jeg hadde same "prblemet"

jeg kjøpte meg en ny spiller og alle filmane som ikkje fungerte virket, fungerer helt sjikkeli på den nye spilleren..

grunnen er at dei fleste nye filmane er sann HD-ready..

da trenger du en spiller som er HD-ready DvD spiller :cry: ..

Lenke til kommentar
heisann..jeg hadde same "prblemet"

jeg kjøpte meg en ny spiller og alle filmane som ikkje fungerte virket, fungerer helt sjikkeli på den nye spilleren..

grunnen er at dei fleste nye filmane er sann HD-ready..

da trenger du en spiller som er HD-ready DvD spiller :cry: ..

7815333[/snapback]

Så man må ha en HD Ready spiller for og se HD Ready filmer? , trodde ikke det jeg.... så på den ene filmen nå, står ikke at den er HD Ready!?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Minner meg veldig om min første DVD-spiller, KISS 1102. Den var ikke billig i innkjøp. Kostet faktisk 3400 kr, men det var i 1999. På den tiden var det faktisk den billigste spilleren jeg fant. Mange av filmene hakket og var faktisk umulig å spille av. Kort og godt en skikkelig drittspiller. Mitt tips er nok å kjøpe en litt dyrere spiller, fra mer anerkjente produsenter som Pioneer - hvis du har råd da ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Minner meg veldig om min første DVD-spiller, KISS 1102. Den var ikke billig i innkjøp. Kostet faktisk 3400 kr, men det var i 1999. På den tiden var det faktisk den billigste spilleren jeg fant. Mange av filmene hakket og var faktisk umulig å spille av. Kort og godt en skikkelig drittspiller. Mitt tips er nok å kjøpe en litt dyrere spiller, fra mer anerkjente produsenter som Pioneer - hvis du har råd da ;)

7907826[/snapback]

Skjønner bare ikke hvorofr alle de 200 andre filmene jeg har virker, og akkurat ikke de 2 her?

Lenke til kommentar
Jeg har ennå ikke støtt på at mine pc'er ikke har klart å kjøre en dvd plate. Eller egentlig også mine frittstående dvd spillere, selv sone 1.

Tror dette ikke er et stort problem.

8034050[/snapback]

Nei ikke jeg heller, synes det var rart at plutselig disse to ikke skulle klare og spilles, prøvde de samme filmene i en helt lik dvd spiller som en kamerat har, de ville heller ikke spille på den.. tydligvis noe med den spilleren vi har som gjør det, men kan ikke skjønne hva når de 2 er handlet i norge, og alle andre har virket før...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...