Vetrion Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Meg og en kompis har samme mobil, altså SE K800. Vi har samme problem med mobilen, og problemet er at når noen ringer til deg, så kommer det ikke opp på Anrop, uansett om det er ubesvart, besvart og ringt. Men når det blir ubesvart anrop, så kommer det opp den snaveis greia. Altså "Mine snarveier". Det går helt fint å ringe og besvare tlf så klart, men det at du ikke kan se hvem som har ringt når du ikke har rukke å ta tlf eller noe er veldig irritereness. Noen som vet om dette problemet, og vet hvordan vi kan få fiksa det via tlf eller noe? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Prøv å oppgrader den! Jeg har ikke vært borti noe lignende selv, heller ikke hørt/lest om lignende tilfeller! Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Prøv å oppgrader den! Jeg har ikke vært borti noe lignende selv, heller ikke hørt/lest om lignende tilfeller! 7825911[/snapback] Hadde det problemet en stund, men jeg det gikk over... kanskje det er en mobil-omgangsjuke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå